Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähiössä pitää suhtautua karmeisiin kakaroihin?

Vierailija
22.09.2013 |

Muutettiin juuri lähiöön, jossa osa lapsista on sellaisia kuin jokainen tietää. Suurin osa alueen lapsista on kivoja ja rupattelen näiden kanssa pihalla kun vahdin omiani. Mut osa on sellaisia, että näkee että siinä ollaan jo useammassa sukupolvessa heikossa jamassa, ja teki mitä tahansa, siitä valehdellaan niin ettei silmä värähdä. Säälin näitä lapsia, joo, kun heidän tulevaisuutensa ei kovin ruusuinen ole, mutta ei se poista sitä että nämä lapset tekevät tahallaan pahojaan.

Mitä näille lapsille tehdään, jotka hajottavat ja sotkevat? En tunne näiden vanhempia koska eihän tällaisten lasten vanhemmat ikinä katso lastensa perään joten heitä ei missään näy. 

Sinänsä ihmeellistä, ettei muita aikuisia näytä häiritsevän. Kulkevat vaan näiden ohitse kuin eivät näkisikään. Tällaiseksiko minunkin kannattaisi tulla? Muutetaan täällä pois heti kun pystyään, koska en tosiaan halua että lapseni kasvavat täällä, mut ainakin pari vuotta on pakko olla. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa puuttua, omat ongelmat painavat enemmän. Ohjeistan vaan lapseni leikkimään läheisessä puistossa, jossa käy normaalia porukkaa (nämä häiriköt eivät saa poistua pihalta). Nämä kakarat pihallamme ovat sotkuisia, sotkevat ja rikkovat kaiken, kiroilevat ja kiusaavat, tappelevat...en puutu. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/2 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan puuttua vasta, kun hajottavat jotain tai ovat vaaraksi itselleen tai toisille. Tätä voi tosin tapahtua useinkin.

Suurin osa näistä ns. karmeista kakaroista uskoo aikuista ja käyttäytyy ihan  kivasti, kun vähän jututtaa. Moni taitaa olla ihan mielissään, kun aikuinen puuttuu. Välillä olen itse tosi tiukasti sanonut vieraille lapsille.

Meillä päin ainoastaan yhden perheen lapset ovat sellaisia, joihin ei saa mitään otetta. Heidätkin on tosin saatu pysymään sisällä lastensuojeluilmoituksilla ja lukuisilla julkisilla valituksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan