Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kotona tekemästäsi ruoasta tuli negatiivista palautetta?

Vierailija
22.09.2013 |

Tuleeko palautetta usein ja keneltä? :)

Meillä sain palautetta tänään kastikkeesta, 7 vuotiaan mielestä se oli liian lirua. Perjantaina suolainen piirakka oli teinin mielestä liian juustoista. Muuten sapuskat ovat nyt kelvanneet. Mielipiteensä voi meillä sanoa, mutta turhia en kuuntele. Mites teillä muilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosi kaikkiruokainen, mutta avokadopastasta ei tykännyt. Mun mielestä se oli tosi hyvää!

Vierailija
2/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun penska oli pienenä kesäisin pari-kolme viikkoa vanhempieni mökillä.

Kun tuli kotiin niin kaikki tekemäni ruoka oli paljon huonompaa kuin mummin tekemä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nauroi ruusukaalia ja bearnaise-kastiketta suhteemme alkuaikoina. Hän on siitä lähtien ostanut kaikki ruokaostokset ja tehnyt kaikki perheen lämpimät ruuat.

Vierailija
4/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain joku valittaa, sen verran on erilaiset makumieltymykset. Ei kivaa.

Vierailija
5/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein nuhaisena chilipitoista ruokaa. Mies tuumasi, että on aika hurjan tulista. Söi kyllä kaiken. Hiki valuen. Itsekin söin, mutta en maistanut mitään :)

Lampaasta sanottiin kerran, että on aika valkosipulinen maku. Itse en syö lammasta lainkaan.

Muutoin ei kukaan ole juuri kommentoinut. Kehuja saan enemmän. Myös muilta, kuin omalta perheeltä.

Sen muistan, kun ekan kerran omassa kodissani yritin tehdä imellettyä perunalaatikkoa äidin opeilla.  Se ei mennyt aivan putkeen. Aika pian selvisi missä meni pieleen ja sen jälkeen on se ruoka sujunut kiitettävästi. Tämä oli jotain vuotta 1987

Vierailija
6/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee vain kehuja. Ruusukaalista lapset eivät pidä, mutta eivät tietenkään minua syytä niiden mausta. :)

Vierailija
7/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivista palautetta tulee noin 4/5 ruuistani. Se joka viides kerta onkin sitten jonkun muun kuin minun tekemään ruokaa eli eineksiä jotka lämmitän tai se ainoa ruoka josta saan tehtyä hyvää. Muiden perheessä ei tarvitse mitään sanoa kun maistan itsekin että pieleen meni taas, eli ihan itse annan sen palautteen itselleni.

Vierailija
8/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äeti, mulle tulj pönttöön samanlaesia pökylöetä mitä olj ruuvaks!" 

Ruokana oli ollut lihapullia, joita muuten en ole sen jälkeen itse tehnyt.

Vierailija
9/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lasagnessa pitäisi olla paljon sitä juustokastiketta, mies ja lapsi tykkäävät kuivemmasta. Taitaa olla ainoa ruoka mistä tulee pyyhkeitä:)

Vierailija
10/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan että tasan yhden kerran olen joutunut omalle äidilleni antamaan huonoa palautetta ha jättänyt syömättä. Kyseessä oli täytetyt munakoisot, nyt ne voisivat kyllä ehkä maistua

Vierailija
11/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX-mies valitti kaikesta ja aina (ja olen siis kokki). Tuli syömään 30min sen jälkeen kun olin pyytänyt ja marisi, että pasta oli mennyt yli, noh huoh.

Pihvit ei koskaan olleet sopivia, ali- tai ylikypsiä.

Nyt mies kokkailee itse kun uusi vaimoke ei suostu kokkaamaan lainkaan ja lasten mukaan aika kaameeta on.