Miksi tunnen suurta tyhjyyttä sisälläni?
En osaa selittää sitä mutta ihankuin jotakin puuttuisi. Yritän koko ajan tehdä jotain jotta en voisi tuntea ja ajatella sitä. En tiedä milloin tämä tunne on alkanut.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on semmoinen olento.
Ei ennen tuntunut tältä...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä enteilee elämänmuutosta.
Ai että pitäisi keksiä jotain ns. uutta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuntui tuollaiselta ennen kuin sain lapset.
No se nyt tästä vielä puuttuisi :D
No Jumala pyhähenki sieltä puuttuu. Ota se luoksesi niin et koe koskaan enää tyhjyyttä.
Vierailija kirjoitti:
No Jumala pyhähenki sieltä puuttuu. Ota se luoksesi niin et koe koskaan enää tyhjyyttä.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Pyydä sitä täysin sydämessäsi. Usein tämä onnistuu äärimmäisien kriisien keskellä.
Olen kristitty ja elämällä on paljonkin merkitystä. Eikä vähiten se, että tämän ajan jälkeen pääsen taivaan kotiin. 🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Pyydä sitä täysin sydämessäsi. Usein tämä onnistuu äärimmäisien kriisien keskellä.
Okei, yritän kokeilla. Jotenkin vaan hävettää lausua ne sanat en tiedä miksi...
Johtuu ihmisen aivoista. Ei hätää, menee ohi.
Minulla oli sama tunne väännettyäni kunnon pökäleen. Kyllä se siitä.
Monelle tulee tuollaisia tuntemuksia kun elää yhteiskunnan odotusten mukaan arvioimatta sitä, mitkä ne omat arvot ja toiveet ovat oikeasti. Kun toiminta ja elämänvalinnat ovat yhteneväiset arvojen kanssa, ontto tunne hälvenee.
Vierailija kirjoitti:
Olen kristitty ja elämällä on paljonkin merkitystä. Eikä vähiten se, että tämän ajan jälkeen pääsen taivaan kotiin. 🌿
Ketä huolit vierisille paikoille/ samaan huoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
: ( Ei tarvi hävetä. Se herra on kaiken nähnyt ja tietää jo aivan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
CSA?
Mikäs se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
: ( Ei tarvi hävetä. Se herra on kaiken nähnyt ja tietää jo aivan kaiken.
Sehän siinä varmaan hävettääkin :'D
Mulla tuntui tuollaiselta ennen kuin sain lapset.