Mies sanoi
Että kun täytän 47v niin olen mummo. Se pitää kuulemma hyväksyä. Mitä ihmettä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, mä täytin just 46 ja olen teini 🤣
Ei sitä kuulemma voi itse määritellä vaan jos on ikää lähempänä viittäkymmentä, niin on mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kuulemma voi itse määritellä vaan jos on ikää lähempänä viittäkymmentä, niin on mummo.
Kyllähän sen itse tietää, miltä tuntuu. Eikä musta mummoa koskaan tulekaan, koska en ole edes äiti.
Mummo on sitten kun on lapsenlapsia. Ei ole iästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen itse tietää, miltä tuntuu. Eikä musta mummoa koskaan tulekaan, koska en ole edes äiti.
Enhän minäkään vielä mummo ole, kun lapsi on vasta 12v.ap
Musta tuli mummi 43-vuotiaana. Mummina on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minäkään vielä mummo ole, kun lapsi on vasta 12v.ap
No niin, no selitä se sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta mä en ole mummo vaikka olen 47v kun lapseni on vasta 12v. Ja miehen mielestä kaikki naiset ovat mummoja, kun ovat noin viisikymppisiä. Eli mummous on hänestä se ikä, ei se onko lapsenlapsia vai ei. ap
Jaa, aikooko sun mies alkaa sanoa sua mummoksi, vai mitä tuo tarkoittaa? Ja onko hän sitten saman ikäisenä vaari?
No onkos se mies sitten vaari? Lienee samoja ikiä sinun kanssasi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, aikooko sun mies alkaa sanoa sua mummoksi, vai mitä tuo tarkoittaa? Ja onko hän sitten saman ikäisenä vaari?
Hän pitää mua mummona ja kuulemma kaikkia tämän ikäisiä naisia. Hän on itse vasta 43v eli vaariuteen on muutama vuosi, jos sekin alkaa alle 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta mä en ole mummo vaikka olen 47v kun lapseni on vasta 12v. Ja miehen mielestä kaikki naiset ovat mummoja, kun ovat noin viisikymppisiä. Eli mummous on hänestä se ikä, ei se onko lapsenlapsia vai ei. ap
No, se on miehesi mielipide. Onko mummous teidän perheessä jotenkin halveksuttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se on miehesi mielipide. Onko mummous teidän perheessä jotenkin halveksuttavaa?
Ei mutta antaahan se sen mielikuvan että on jo vanha.
Olet tilastollisesti arvioiden melko tarkkaan elämäsi puolivälissä. Onhan se nyt ankeaa jos naisen osa on elää PUOLET elämästään mummona. Kaikki ne muut elämänvaiheet kun ovat hurahtaneet hirveää vauhtia ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Olet tilastollisesti arvioiden melko tarkkaan elämäsi puolivälissä. Onhan se nyt ankeaa jos naisen osa on elää PUOLET elämästään mummona. Kaikki ne muut elämänvaiheet kun ovat hurahtaneet hirveää vauhtia ohitse.
Niin, no miehen mielestä olen nyt sitten vanha lopun ikääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no miehen mielestä olen nyt sitten vanha lopun ikääni.
Kerro sille, että koska miesten elinikä on tilastollisesti useita vuosia lyhyempi kuin naisten, myös hänen vaari-ikänsä on jo alkanut, jos hän on kerran 43-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta antaahan se sen mielikuvan että on jo vanha.
Höpö höpö. Mun tuttavapiirissä on todella upeita ja näyttäviä mummoja. Mulla on nuorempi mies ja kun esikoiseni sai lapsen, miehestä tuli ylpeä vaari 37-vuotiaana. Kaikki on kiinni omasta asenteesta.
Ammattivalittaja taisi mennä saunaan.