Helvetti kun ottaa aivoon! Äijän aivotuksia
Eli, miehen veli joka on eronnut (ja on tosi mukava, ei mitään valitettavaa sen suhteen), niin sillä oli tänään muutto. Sillä oli myös tänään lapset, 3- ja 5v.
No, mä lupasin hoitaa niitä lapsia tänään, oma miehenikin oli töissä tänään.
Hoisinkin koko päivän niitä lapsia. Käytiin metsässä katsomassa onko sieniä, paistettiin lampaankääpiä, tehtiin sämpylöitä, piirreltiin ja vesiväriteltiin.
Sitten, miehen veli tuli hakemaan lapsiaan. Mä menin pyykkejä laittelemaan. Sillä välin mieheni oli ihan tosta vaan ehdottanut veljelleen, että jääkääpäs tänne yöksi! Ihan multa mitään kysymättä.
MIeheni ideana oli kai, että minä muka hoitaisin lapsia koko illan ja yön ja ne äijät kävisivät saunassa ynnä muuta.
MIehen veli kyllä huomasi että olin k*rpä otsassa ja kävi kysymässä että onko toi ok.
Sanoin että ihan sama, mutta en hoida lapsia enkä mitään ruokiakaan enkä muutakaan tänään, kunhan huolehditte ihan kaikesta kaksistanne niin on ok.
Eikä ne pääse mihinkään saunaankaan, ennenkuin noi lapset on nukkumassa.
Kommentit (21)
Miksei ne pääse saunaan, voihan ne lapset ottaa sinne mukaan!
Ihan ok, miehesi hoitakoon itse kun kerran niin hövelisti sitä lupasi. Ei tuo ole mikään sellainen asia, että siitä toisen kanssa juttelematta päätetään varsinkin kun ei itse ole tehnyt yhtään mitään. Sinun vapaa-aikasi on nyt ja siitä pitää huolehtia itse, muut eivät taatusti huolehdi.
Hävettää suomalaisten veraanvarattomuus. En ees kehtais olla tolleen, ku sä.
Miehet olivat tehneet muuttohommia ja sinä katsoit lapsia - mielestäni reilu peli. Lapset menivtä varmaankin pehkuihin suht aikaisin ja samalla vaivalla sitä nyt vääntää iltapalaa muutamalle ylimääräisellekin.
Onko tässä nyt kyse siitä että miehillä ei saa olla kivaa?
Täällä taas yksi sama urpo vastaamassa?? Kyllä muakin harmittais, jos muita kuin omia lapsia hoitaa hyvää hyvyyttään koko päivän ja sit oletettais että pesti jatkuu koko illan. Tarvitsen myös omaa aikaa, mies kestitköön tuossa tapauksessa veljeään ja tämän lapsia!
Kuka sama urpo? Onko kaikki samoja Urpoja, jotka ovat eri mieltä kanssasi?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:44"]
Miehet olivat tehneet muuttohommia ja sinä katsoit lapsia - mielestäni reilu peli. Lapset menivtä varmaankin pehkuihin suht aikaisin ja samalla vaivalla sitä nyt vääntää iltapalaa muutamalle ylimääräisellekin.
[/quote]
muutamalle ylimääräisellE? kukaan ei varmastikaan normaalisti ala puolisolleen tekemään iltapalaa....
ja sit sulla ei oo muuta tekemistä ku valittaa tyhjästä av:llä. en ole ikinä laskenu mun tekemisiä, ja tykänny et hei nyt mun täytyy saada vapaa-aikaa, muuten ei nuppi kestä. Mahdat olla ikävästä perheestä lähtösin, kun et enempää toisia huomioon ota. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, et varmaankaan ole sitä ikinä mieltäny?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka automaattisesti olettavat naisen katsovan lasten perään. Typerää.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:55"]
muutamalle ylimääräisellE? kukaan ei varmastikaan normaalisti ala puolisolleen tekemään iltapalaa....
[/quote]
Siis täh? En edes maininnut KUKA tätä iltapalaa tekee. Meillä ainakin oin aivan luontevaa että välillä iltapalaa vääntää mies (joka muutenkin on aktiivisempi ruoanlaittaja), välillä minä ja joakus teemme yhdessä.
En usko että tämä olisi kovin poikkeuksellista muissakaan perheissä - ei kuitenkaan teillä näemmä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 22:01"]
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka automaattisesti olettavat naisen katsovan lasten perään. Typerää.
[/quote]
Niin ja siksipä se pitää sanoa suoraan, että mä en mitään vitun kakaroita ryhdy katsomaan. Mikä ongelma?
Ap, menet saunaan ja vedät kaljaa. Miehet on omillaan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:44"]
[/quote]
[/quote]
Miks on niin epänormaalia, jos laittaa. Meillä ei useinkaan syödä iltapalaa, mut jos mä esim syön niin voin miehellekin laittaa, jos haluaa. Aamupalaa on myös ihana syödä yhdessä.
Ootpa kuiva :(