Tykkääköhän tää tyttö musta?
Se vaikuttaa tosi mukavalta ja on hyvännäköinen. Tunneilla vilkaisee taakse (mun paikalle) joku 5 kertaa. Jos meidän katseet kohtaavat hymyillään. En oo koskaan puhunut sen kaa mutta neuovoa pls.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jännäpoika
En tiedä miten tuo määritellään mutta on mulla jonkin verran vapaa-ajan puuhaa
Vierailija kirjoitti:
Se nauraa sulle
Miten nii?? En oo koskaan huomannu sen nauravan.
Uskon että on kiinnostunut jos vilkuilee ja hymyileekin sulle. Rohkeesti vaan juttusille suoraan tai somen kautta. Oletan että oot aika nuori viä. Vaikee neuvoo tarkemmin miten toimia kun varmasti eri ikäisillä erilaiset lähestymistyylit.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että on kiinnostunut jos vilkuilee ja hymyileekin sulle. Rohkeesti vaan juttusille suoraan tai somen kautta. Oletan että oot aika nuori viä. Vaikee neuvoo tarkemmin miten toimia kun varmasti eri ikäisillä erilaiset lähestymistyylit.
Olen 17v ja seki
Vierailija kirjoitti:
Demi.fi on oikea paikka sinulle
Eikö ole
17-vuotias lapseni pitää minua boomerina (suomalaiset boomerit ovat kylläkin omien vanhempieni ikäisiä) eikä ikinä ottaisi minulta seurusteluvinkkejä vastaan.
Miten ihmeessä sinä tulet hakemaan niitä täältä, meiltä? :)
Varmaan on kiinnostunut. Mahdoton sanoa tarkemmin, millä tavalla. Saattaa olla kiinnostunut tutustumaan ilman ennakko-odotuksia tai saattaa olla ihastunut tai pitää sua kivanoloisena ja haluaisi kaveriksi. Joka tapauksessa hän suhtautuu sinuun selvästi myönteisesti, joten kannattaa koittaa tutustua. Juttele jotain tai tervehdi ainakin. Yritä keksiä jotain juteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
17-vuotias lapseni pitää minua boomerina (suomalaiset boomerit ovat kylläkin omien vanhempieni ikäisiä) eikä ikinä ottaisi minulta seurusteluvinkkejä vastaan.
Miten ihmeessä sinä tulet hakemaan niitä täältä, meiltä? :)
Ei munkaan lapseni kehtaisi kysyä vanhemmilta neuvoja, vaikka ehkä haluaisikin. Siksi vastaan aina näihin, kun ajattelen, että voisi olla oma lapsi tai joku vastaavanlainen tyyppi kyselemässä. Muistan omankin nuoruuden ja epävarmuuden, nykynuoret vaikuttaa vielä ujommilta.
Lähetä sille penis foto. Satavarmasti pääset sen jälkeen pesälle
Ei kai sillä ole väliä että hän on musta?
Se tykkää mustasta, niin kuin kaikki tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Häh???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh???
BBC. Once you go black, you never go back.
"tyttö musta" , sanotaan jo otsikossa.
Demi.fi on oikea paikka sinulle