Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylitajun näkee ihmisestä, vaikka hän olisi pukeutunut viikonloppuvaatteisiin. Mitä tyylitaju sinulle toisessa ihmisessä merkitsee?

Vierailija
28.08.2020 |

Onko yhdentekevää, miten toinen pukeutuu? Voiko olla raitaa, kukkaa ja ruutua yhtaikaa ja et välitä? Vai arvosteletko ihmistä myös sen mukaan, miten hän pukeutuu?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain ihmettelen vaikka kaupassa, kun ihmisellä on leopardikuosiset housut ja raidallinen paita ja kukkahuivi ja psykedeelisesti kuvioitu laukku. Että miksi hän esiintyy sellaisena.

Vierailija
22/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle puhtaus on ainut mikä kiinnostaa muiden pukeutumisessa. Ja lähinnä siis hajuttomuus. Muuten pukeutukoon miten lystää, tosin saatan silti mielessäni tai yksiyisesti puolisolle/kaverille arvostella, mutta eipä siitä välittää tarvitse!

No joo, itseasiassa paheksun kyllä todella paljon liian paljastavaa pukeutumista. Mielestäni on esim. järkkyä, että kuljetaan läpinäkyvässä paidassa, josta näkyy rintaliivit ihan täysin läpi. Tai hameessa, joka just ja just peittää. Ehkä olen tullut vanhaksi. T.25v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnitän huomiota hygieniaan ja siihen onko vaatteet ehjiä vai ei.

Se ainakin kertoo jo paljon millainen aatemaailma ihmisellä on

Vierailija
24/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puliukolla tyylitajua?

Vierailija
25/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä. Kivannäköiset vaatteet on toki kivannäköiset, mutta en minä ihmisestä mitään johtopäätöksiä tee sen perusteella minkä värisillä, mallisilla ja laatuisilla rievuilla vartalonsa peittää.

Vierailija
26/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitaju, osaa pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla. 

Vierailija
27/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko puliukolla tyylitajua?

Miksei voisi olla, ajatteles näitä, kenellä on aina pikkutakki - vaikka kuinka olisi kuraset kengät ja housut länässä. Mutta kun on sanottu aikanaan, että pikkutakki tekee miehen.

Oikein raihnaisia p-ukkoja ei kyllä enää kovasti näe, hehän saavat vaatteita - niistähän on ylijäämää.

Vierailija
28/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on maalaisjärkeä ja kohteliaisuutta. Tyylitajua joko on tai ei ole, ja enemmistöllä sitä ei ole.

Vierailija
29/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on maalaisjärkeä ja kohteliaisuutta. Tyylitajua joko on tai ei ole, ja enemmistöllä sitä ei ole.

Niin, mutta ellei sitä tyylitajua ole - niin hlö pukeutuu hautajaisiin punaisiin sortseihin ja hihattomaan t-paitaan. Ja, se on hänen mielestään maalaisjärkeä ja kohteliaisuutta.

Vierailija
30/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä mitään väliä miten kukakin pukeutuu, käärinliinassa ei ole taskuja.

Herrajeesus, miten tyylitajutonta! Pitää olla ainakin yksi tasku iPhonelle, että voi soittaa Stevenille tai jollekin muulle jumalalle.

Vierailija
31/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta ellei sitä tyylitajua ole - niin hlö pukeutuu hautajaisiin punaisiin sortseihin ja hihattomaan t-paitaan. Ja, se on hänen mielestään maalaisjärkeä ja kohteliaisuutta.

Tuo on vain moukkamaista ja epäkunnioittavaa. Jonkun juntin mielestä varmaan aivan normaalia silti.

Vierailija
32/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastelen kauniisti pukeutuvia ihmisiä kaupungilla ja usein kommentoin ventovieraillekin jos he ovat erityisen persoonallisesti/tyylikkäästi/kauniisti pukeutuneita. 

Sinänsä mulle on yhdentekevää mitä kenelläkin on päällä mutta visuaalisena ihmisena ja esteetikkona  kiinnitän huomiota tällaisiin asioihin.  Itse panostan pukeutumiseen, asuni ovat aina huolella mietittyjä ja tilanteen mukaan valittuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi