Oletko koskaan tunnistanut täällä, että viestiketjun aloittaja puhuu sinusta?
Tämä tulee aina välillä mieleen palstaa lukiessa, että sattuukohan kuinka usein ketjun aiheena oleva henkilö paikalle lukemaan kyseistä aihetta ja tunnistaa että jaaha, kaveri on sitten päättänyt tulla av:lle avautumaan minusta? Oli se sitten alainen joka valittaa pomosta tai joku joka ruotii kaverin käytöstä, tai naapuri joka kertoo idioottinaapurista.
Jotkut varmaan muuttavat totuutta vähän (oikeasti kaverilla on kaksi lasta, mutta aloituksessa luku onkin kolme), mutta välillä täällä on sen kuuloisia aloituksia, että varmasti toinen osapuoli tunnistaa itsensä vaikka yksityiskohtia olisikin muutettu.
Miten on, oletko tunnistanut itsesi? Miten reagoit tai reagoisit, jos näin kävisi?
Kommentit (12)
Löysin kerran itseni yhdestä keskustelusta, mutta kirjoittaja ei tiennyt kirjoittavansa minusta 😃
En ole niin vainoharhainen. Jokin ketju saattaa olla minusta, mutta todennäköisyys on liian pieni.
Joka toinen aloitus melkein on minusta. Olenkin kostoksi käynyt pudottamassa naapurin postiluukusta jäisiä kusilevyjä varmaan sata kertaa.
Kerran nainen puhui isoaseisesta miehestä jonka löysi Tinderistä, tunnistin m44
Kerran tunnistin hullun hammaslääkärini yhdestä ketjusta. Laitoin ketjuun, että alkaako H:lla ja onko kaupunki Tampere, ja pienen arvostelun hänen luonteestaan. Ketju poistui.
Joskus löysin näitä ketjuja säännöllisesti. Lääkäri tarkisti lääkkeeni annostuksen ja ketjut katosivat.
Vierailija kirjoitti:
Kerran nainen puhui isoaseisesta miehestä jonka löysi Tinderistä, tunnistin m44
Jaa, olit varmaan ottanut kakkoseen samaa asetta sitten.
Joskus. Mutta sitten kun ketju etenee niin huomaakin ettei kyse ollutkaan minusta. Huoh!
Tunnistan kaverini aloituksen kerran jossa kirjoitti ongelmasta silloisin seurustelukumppanin kanssa. Kertoi juttuja jotka oli minulle jättänyt kertomatta. Minä sain kaunistellun version tapahtumista.
Enpä ole, mutta jos kaveri alkaisi täällä ihmetellä käytöstäni tai siitä valittaa (etenkin jos sanomatta minulle että häntä harmittaa), niin saattaisin loukkaantua. "kiva" olla täällä viesti- tai sivutolkulla ruodittavana ilman että voi sanoa omaa kantaansa. Tai voi, mutta sittenhän sitä jäisi kaverille kiinni olevansa av-mamma. :D
Olen tunnistanut ja poistattanut ketjut.