Tuntematon mies kyseli puhelimessa nukkumisestani
Tänään soitti nuorehko miesääni, joka alkoi kysellä millaisella patjalla nukun. Sanoin, että minulla on suoramarkkinointikielto. Hän sanoi, etä ei ole myyntipuhelu.
Kysely jatkui: Onko aamuisin selkä kipeä? Onko patja mielestäni liian kova vai pehmeä? Olenko kuullut kehon lämpötilan mukaan muotoutuvista patjoista? Apua!
Alkoi pelottaa, että mies tietää tai saa jostain selville kotiosoitteeni.
Onko teidän muiden, mahdollisesti iäkkäämpien naisten sänkyasioissa lähestynyt ylimakealla nuorella äänellä puhuva häiriintynyt, jopa perverssi mies?
Kommentit (13)
Minulle soitti ennen vaaleja joku galluppi joka kyseli mitä puoluetta äänestän ja olen aiemmin äänestänyt. Koska muka tutkimuksen tekijä oli asiallinen naisääni niin luulin oikeaksi vaaligalluppi-kyselyksi.
Jälkikäteen minulle on selvinnyt ettei ehkä ollutkaan mikään virallinen kyselytutkimusten tekijä vaan puhelinmyyntiä tai vastaavaa.
Ehkä tämä on vaan huvittavaa sellaisesta, joka asuu kerrostalossa ovisummerin takana? Minä asun omakotitalossa ja lähimpään naapuriin on matkaa. Sisään pääsee helposti rikkomalla ikkunan.
Kysymys ei ollut puhelinmyynistä. Miehellä oli selvästi taka-ajatuksia. En vaan päässyt selville miehen tarkoitusperistä, kun en suostunut vastaamaan sänkykysymyksiin.
Leila Koo kirjoitti:
Ehkä tämä on vaan huvittavaa sellaisesta, joka asuu kerrostalossa ovisummerin takana? Minä asun omakotitalossa ja lähimpään naapuriin on matkaa. Sisään pääsee helposti rikkomalla ikkunan.
Kysymys ei ollut puhelinmyynistä. Miehellä oli selvästi taka-ajatuksia. En vaan päässyt selville miehen tarkoitusperistä, kun en suostunut vastaamaan sänkykysymyksiin.
Voi olla ihan rikollinenkin, joka kalastelee, asuuko talossa muita.
Asutko Leila Koo Pohjois-pohjanmaalla? Jos asut niin varo T. S
Ei vielä kovin perverssejä olleet nuo kysymykset?
Vierailija kirjoitti:
En asu, mutta helppohan sieltä on tänne matkustaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Mies ei päässyt kysymyksissä eteenpäin, koska lopetin puhelun. Olisi kai ensin tarvinnut nuo perustiedot ennen varsinaisiin perversseihin kysymyksiin siirtymistä.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu, mutta helppohan sieltä on tänne matkustaa. :(
Joo, onhan tuolla miehellä auto. Se on kyllä kamala ja pelottava ukko.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei päässyt kysymyksissä eteenpäin, koska lopetin puhelun. Olisi kai ensin tarvinnut nuo perustiedot ennen varsinaisiin perversseihin kysymyksiin siirtymistä.
Se pervo tulee ja varastaa yöllä sun patjas.
Vakoileeko Vauva.fi -palsta? Olin saanut telemarkkinoinnin loppumaan täysin, kun olen laittanut kiellon väestörekisteriin ja autorekisterikeskukseen ja laittanut sähköpostitse kiellon sitä mukaa, kun olen saanut selville yhteystietojen luovuttajan. Nyt sitten monen kuukauden kuluttua taas häirintäsoitto!
Osallistuin tällä palstalla muutama päivä sitten keskusteluun, jossa oli aiheena miehen selkäkivut. Jossain viestissä mainitsin, että itselläkin on ollut selkävaivoja. Onko mahdollista, että tämä palsta vuotaa? Olen rekisteröitynyt käyttäjä ja oikealla koko nimellä oleva sähköpostiosoitteeni on tiedossa.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on siis MELKEIN perverssi, tai LÄHES perverssi, tässä on nyt Leila iso ero🧐
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on siis MELKEIN perverssi, tai LÄHES perverssi, tässä on nyt Leila iso ero🧐
Kuvittele meneväsi paikallisessa marketissa sattumanvaraisesti valitun miehen luo ja alkavasi kysellä, millainen patja miehellä on. Mitä mies ajattelisi? Pitäisikö hän sinua normaalina ihmisenä, olet sitten sukupuoleltasi nainen tai mies?
😂