Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hetero ja ylpeä siitä

Vierailija
20.09.2013 |

En häpeile ollenkaan tunnustaa sitä että olen hetero, vaikka nykyajan Suomessa heterofobia onkin hyvin voimakasta. Meitä heteroita solvataan mediassa ja ihan kadullakin seksuaalisuutemme vuoksi, mutta se kai on vain ajan henki. Ymmärrän että en kuulu yhteenkään vähemmistöryhmään. Sehän on ikäänkuin synnynnäinen ominaisuuteni, siis olla heteroseksuaali. En kuitenkaan tavallaan hyväksy sitä että minua tämän ominaispiirteeni vuoksi solvataan, haukutaan ja jopa käydään käsiksi. Ovet ovat sulkeutuneet edestäni ja olen saanut vihaisia katseita osakseni. Olen hyljeksitty ja unohdettu, positiivisen syrjinnän uhri.

Mutta en vaivu synkkyyteen vaan uskon että jonain päivänä me heterot olemme tasavertaisia homoseksuaalien ja muiden vähemmistöryhmien kanssa. Näen tulevaisuudessa toivoa. Huudan meren rannalla auringonlaskun aikaan: "Kyllä, minä pystyn siihen. Olen hetero ja ylpeä siitä!"

Ystävällisin terveisin: hetero

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen niin iloinen heteroudestani, että ehdottelen seksiä kaikille miehille.

Vierailija
2/13 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu kaappiisi hetero! Sä oot naurettava ressukka. t: homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 14:41"]

[/quote]

Onpas suvaitsevainen homonassukka tämä kirjoittaja, solvaa ressukaksi naurettavaksi ja käskee kaappiin. Homous on kyllä sellaista touhua että kuolisin nauruun jos luonnossa näkisin. Toinen vaihtoehto ja todennäköisempi että oksentaisin. Lapsikin tajuaa homostelun luonnottomuuden ei sille mitään voi. Onneksi olen hetero ja olen ylpeä siitä!

Vierailija
4/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot on kuvottavia.. T. Rainbowlove

Vierailija
5/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi ylpeillä epänormaaliudesta ja perversiosta.

Vierailija
6/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole koskaan solvannut sua tai muita heteroita. Älkää tekään mua.

Vierailija
7/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 14:41"]

[/quote]

Onpas suvaitsevainen homonassukka tämä kirjoittaja, solvaa ressukaksi naurettavaksi ja käskee kaappiin. Homous on kyllä sellaista touhua että kuolisin nauruun jos luonnossa näkisin. Toinen vaihtoehto ja todennäköisempi että oksentaisin. Lapsikin tajuaa homostelun luonnottomuuden ei sille mitään voi. Onneksi olen hetero ja olen ylpeä siitä!

[/quote]

Kyllä lapset on kuvottavampia kuin homot.

Vierailija
8/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se muuten routamiehenjännää, et sen kerran kun valkoinen, lihaa syövä heteromies edes kuvittelee joutuvansa altavastaajaksi, niin se ei kestä sitä millään. Vtun vtun vttu, homoja telkkarissa, mitä vttua, siellä pitää olla vain valkoisia, lihaa syöviä heteromiehiä, mitä vttua. Naiset, nuo vtun paskat ja huorat, hyysäävät jotain vtun homoja tai ei valkoisia vegaanimiehiä, vttu, valkoista, lihaa syövää heteromiestähän niiden pitää hyysätä, vttu!

Kaikki on aina pois valkoiselta, lihaa syövältä heteromieheltä, koska valkoinen, lihaa syövä heteromies on omasta mielestään maailmankaikkeuden keskus, jonka mulkun ympärillä koko maailma pyörii. Paitsi että se maailma pyörii pillun ympärillä, se on se valkoisen, lihaa syövän heteromiehen perustrauma, ja se on sellainen syvä trauma, että se aiheuttaa syvää, parantumatonta naisvihaa, koska valkoinen, lihaa syövä heteromies ei voi koskaan lakata vihaamasta naista (tai homomiestä), jonka pillun (persereiän) ympärillä maailma pyörii, koska se on pois valkoiselta, lihaa syövältä heteromieheltä.

Niinpä homo on luonnoton ja nainen huora (vaikka se huora on mies, joka huoraa ajatuksillaan, ruumiillaan, kaikellaan, mies on huora perusluonteeltaan, luotu levittämään siemenensä kaikille, ja tämä on valkoisen, lihaa syövän heteromiehen toinen trauma: huoruus ja sen mukana tuleva helppous ja halpuus, jota mies itsekin häpeää ja joka häpeä täytyy projisoida naisiin huoritteluna ym), lapsi naisen huomion valkoiselta, lihaa syövältä heteromieheltä varastava äpäräpenikka.

DDD.

Vierailija
9/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itsestään ja seksuaalisuudestaan varma hetero ei ahdistu tai loukkaannu siitä, että seksuaalivähemmistöjen asiat ja olotilat paranevat. Onko tasa-arvoa ja kunnioitusta AP:n mielestä maailmassa rajallinen määrä, ja jos sitä nyt meni osa homoille, niin sen täytyy olla joltakulta muulta pois. Vähän kuin alle 5v. lapsi, joka pelkää että äiti rakastaa vähemmän kun pikkusisko tuli?

Pelko pois, sinä leuka väpättäen ylpeydestä huuteleva epävarma mies, kukaan ei rakasta sinua yhtään sen vähempää tai vie sinulta saavutettua asemaa pois vain siksi, että joku muukin saa osakseen arvostusta. Sensijaan, jos huutelet ahdasmielisä päättöömyyksiä, luot itsestäsi kuvan henkilönä joka pelkää itselleen tuntematonta ja siitä voi tulla sanomista kanssaihmisltä.

M44

Vierailija
10/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on helppo elämä, ap.

t. transsukupuolinen panseksuaali pedofiili

Vierailija
11/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää nyt taas. Ap taitaa olla kaappihomo, joka ei ole ihan sinut itsensä kanssa.

Vierailija
12/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 senttiä pitkä ja ylpeä siitä. Joo ja 40 numeron jalastakin olen ylpeä. Kyllä onkin järkevää olla ylpeä siitä millaiseksi on sattunut syntymään.

Vierailija
13/13 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ap:n ainoa ylpeydenaihe, niin annetaan reppanan nauttia siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän