Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskea vuoto ja kuukautismaiset kivut

Vierailija
28.08.2020 |

Useampaan otteeseen jo ollut, eikä kukaan osaa sanoa juuta eikä jaata asiaan. Usein siis kesken kiertoa ja toisinaan ympäri kuuta tulee vaihtelevasti rusehtavaa tai ruskeaa vuotoa, samanlaista vanhan veren sekaista kun kuukautisten lopussa. Välillä seassa ihan tuorettakin verta tai pieniä veriviiruja. Vuoto ei koskaan haise pahalta, mutta kuukautismaista kipua tai alaselkäsärkyä on oikeastaan jatkuvasti. Lääkärissä käyty jo useamman kerran, tulehduksia ei, ultrassa ei näy ongelmaa, ei pissatulehduksia, sukupuolitauteja, papa puhdas yms. Kivut ja vuodot ovat ehdottomasti lisääntyneet viime kuukausina. Raskauden mahdollisuuttakaan ei ole, olen ollut sinkkuna ikuisuuden. Ikää mittarissa on lähes 30.

Mikä vikana? Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio ja kystia munasarjoissa?Minulla siis oireili endometrioosi noin. Siis sen aiheuttamat munasarjakystat.

Vierailija
4/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatio ja kystia munasarjoissa?Minulla siis oireili endometrioosi noin. Siis sen aiheuttamat munasarjakystat.

Jatkan, että nimenomaan kierron puolivälissä, eli ovulaation aikaan.

Vierailija
5/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyisikö nuo kystat ultrassa? Pelottavaa, kun vuotaa aika isojakin hyytymiä ikäänkuin vanhaa verta jatkuvasti tässä ja täytyy suojaa käyttää.

Ap

Vierailija
6/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyisikö nuo kystat ultrassa? .

Ap

Näkyvät.

Vierailija
7/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyisikö nuo kystat ultrassa? .

Ap

Näkyvät.

No sitä minäkin, eli tuskimpa sitten siitä johtuu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä