Tänä viikonloppuna kahdet nettitreffit!
Ajattelin tehdä vihdoinkin jotain muutosta elämääni ja olen menossa kahden eri miehen kanssa treffeille tänä viikonloppuna. Molemmat vaikuttavat kiinnostavilta. Kuinkahan tytön käy?
Kommentit (4)
Kieltämättä jännittää. Nyt kun osais vaan olla normaali siellä treffeillä eikä mikään änkyttävä punastelija :-)
ap
nettitreffit on AINA yllätys, eikä aina sieltä mukavasta päästä. tsemppiä! itse kävin varmaan kolmekymmentä nettitreffiä ennenkuin löytyi yks ns normaali..
eri tyyppejä mihin törmäsin:
- ei saa sanaa suustaan - näitä mykkiä oli monta ja minun olisi pitänyt viihdyttää, keksiä puheenaiheita? HAH!
- alkoholisoitunut
- katkera eksästään
- 10v vanha kuva minkä lähetti, oli myös 20kg vanha :D
- naimisissa !!
- menossa seuraaville treffeille
- halusi yökyläpaikkaa heti
...
-
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:09"]
nettitreffit on AINA yllätys, eikä aina sieltä mukavasta päästä. tsemppiä! itse kävin varmaan kolmekymmentä nettitreffiä ennenkuin löytyi yks ns normaali..
eri tyyppejä mihin törmäsin:
- ei saa sanaa suustaan - näitä mykkiä oli monta ja minun olisi pitänyt viihdyttää, keksiä puheenaiheita? HAH!
- alkoholisoitunut
- katkera eksästään
- 10v vanha kuva minkä lähetti, oli myös 20kg vanha :D
- naimisissa !!
- menossa seuraaville treffeille
- halusi yökyläpaikkaa heti
...
-
[/quote]
Kuinka paljon kirjoittelit noiden kanssa ensin anonyymisti? Mä olen sen verran kirjoitellut ja selvittänyt etukäteen, ettei nyt kovin isoja ylläreitä pitäisi tulla eteen, toki tietysti olemus ja käytös livenä aina ylläri.
ap
No nettitreffit on aina yllätys, tosin viime aikoina on itsellä ollut vain hyviä kokemuksia. Laita sitten raporttia!:)