Miksi naiset kiinnostuu välinpitämättömistä miehistä?
Olen huomannut, että mitä välinpitämättömämmin käyttäydyn ja mitä vähemmän annan naiselle huomiota, niin sitä enemmän hän minusta kiinnostuu ja päinvastoin mitä enemmän annan huomiota niin sitä vähemmän hän kiinostuu. Outoa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika koominen juttu. Kun aloin käyttäytyä kuin mikään ei liikuta niin naiset selvästi kiinnostui enemmän. Toki käytin ja käytän sitä edelleen. Tietenkin siinä tulee pettymyksiä. Se niin coolilta vaikuttava olikin oikeasti kiltti. Asenne pitää olla sellainen vaikkakin feikki. Sen verran monta kaatoa että se todistaa teoriani oikeaksi.
Joo osaan näytellä kun oikeen haluan.
"Kaadoista" puhuva mies ei ole minun korvaan kiltti, vaan ikävä ihminen. Onko nausten iskeminen sulle harrastus? Josko etsisitkin naisen, joka kiinnostaa sua oikeasti, ja kohtelisit häntä hyvin? Meinaan kun aidosti tykkää toisesta, ei häntä halua tahallaan kiusata lapsellisilla pelailuilla.
Niin, ja on kokemusta sun tyyppisestä miehestä. Lopetin tapailun, turhaan viestitteli perään.
Niinpä. Muilla ihmisillä surutta pelaava ei ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika koominen juttu. Kun aloin käyttäytyä kuin mikään ei liikuta niin naiset selvästi kiinnostui enemmän. Toki käytin ja käytän sitä edelleen. Tietenkin siinä tulee pettymyksiä. Se niin coolilta vaikuttava olikin oikeasti kiltti. Asenne pitää olla sellainen vaikkakin feikki. Sen verran monta kaatoa että se todistaa teoriani oikeaksi.
Joo osaan näytellä kun oikeen haluan.
"Kaadoista" puhuva mies ei ole minun korvaan kiltti, vaan ikävä ihminen. Onko nausten iskeminen sulle harrastus? Josko etsisitkin naisen, joka kiinnostaa sua oikeasti, ja kohtelisit häntä hyvin? Meinaan kun aidosti tykkää toisesta, ei häntä halua tahallaan kiusata lapsellisilla pelailuilla.
Niin, ja on kokemusta sun tyyppisestä miehestä. Lopetin tapailun, turhaan viestitteli perään.
Niinpä. Muilla ihmisillä surutta pelaava ei ole kiltti.
Saattaapi olla itsetunto-ongelmainen raukka. Harmi vaan, että osa naisista näihinkin menee.
Olen tässä tapaillut miestä, joka vaikuttaa etääntyvän säännöllisin väliajoin. Oikeastaan aina, kun luulen että ollaan lähennytty vähän. Olen ajatellut että syy on mussa, että mä olen viallinen ja olenkin, mutta toi etääntyminen on kyllä miehen joku oma issue.
En jaksa enempää. Pitäköön tunkkinsa, mä en jaksa yrittää enempää.
Tuo lienee hiukan väärin tulkintaa yli-innokkuuden jälkeen. Epätoivoinen takiainen ei pidä olla, mutta itse ainakin osoitan kiinnostusta. Miten ihmeessä nainen muuten edes voisi tietää kiinnostuksesta. Vain epätoivoiset naiset ovat itse aktiivisia ja halutut naiset lähinnä katsovat esityksiä ja valikoivat niistä mieleisiään.
Jos et osoita kiinnostusta, en voi tietää sinun olevan kiinnostunut eli en "juokse" perässäsi. Tommonen ailahtelija voi mennä hetken huimana, mutta pitkään sellaisia ei jaksa katsoa.
Jos näytät olevasi kiinnostunut, teen asian eteen jotakin.
Jos kiinnostuksesi on tasoa "epätoivoinen, kuka vain nainen kelpaa", en halua olla kanssasi, koska en koe olevani tärkeä.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama toimii toisin päin myös. Joudun koko ajan hillitsemään itseäni etten laita eräälle miehelle viestejä, koska hän selkeästi vetäytyy jos viestittelen usein. Kun en laita viestiä, hän itse laittaa.
Oletko valmis siihen, että tuo dynamiikka säilyy eikä muutu ikinä? Eli et saa olla oma itsesi, vaan joudut varomaan toisen reaktioita. Eikö se ole aika raskasta.
En ole vielä päättänyt mitä haluan tästä tilanteesta. Luulen vähän että hän haluaisi viestitellä enemmän, mutta hillitsee itsensä.
En ole ikinä tykännyt « pelaajista», jotka vaan yrittää käyttää hyväkseen, sen kyllä huomaa. Yleensä en anna itsestäni tällaiselle yhtään mitään ja toivotan hyvää jatkoa jos mies viestittää jotain. Täyspäiset naiset ei lankea näihin.
Vähän ihmetyttää sellainen, että jotkut (miehet ja naiset) hakevat seuraa esittämällä ihan muuta ihmistä, kuin oikeasti ovat. Eikös varmin onnistumisen resepti olisi olla heti alkuun enemmän oma itsensä, jolloin saattaisi löytyä kumppani, joka pitää sinusta oikeiden syiden takia - ja homma voisi vaikka kestää.
Ehkä toi esittäminen toimii, kun haetaan seksiseuraa, ja sehän on monen miehen pääasiallinen tavoite. Tai ei oikeastaan haeta sitä "sopivinta" kumppania, vaan jotain haavekuvaa, johon kyseisen tyylin ajatellaan toimivan.
Olen miehenä huomannut samanlaista mutta se voi johtua myös tasoerosta.
Käyttäydyt välinpitämättömämmin jos nainen on matalatasoisempi ja nainen kiinnostuu koska olet tasokkaampi.
Käyttäydyt kiinnostuneemmin jos nainen on samalla tasolla ja nainen ei kiinnostu koska naiset ovat hypergamisia olentoja ja haluavat itseään tasokkaamman miehen.
Oletko valmis siihen, että tuo dynamiikka säilyy eikä muutu ikinä? Eli et saa olla oma itsesi, vaan joudut varomaan toisen reaktioita. Eikö se ole aika raskasta.