Miksi juuri Seppälän vaatteet on niin luokattoman rumia?
Ei muiden taviskauppojen vaatteet näytä hirveiltä, vaikka eivät muuten niin huippulaatua olisikaan.
Kommentit (7)
Minusta Seppälä on viime vuosina nostanut tasoaan huimasti. Nykyään sieltä löytyy vaikka mitä kivaa.
Seppälästä löytyy välillä ylläreitä! Esim. eniten kehuja kerännyt ja rakkain hameeni on ostettu sieltä. IMO Gina Tricot'ssa on pääosin jumalattoman hirveitä vaatteita, vaikka toki sieltäkin välillä löytyy jotain kivaa.
Minäkin löydän vaatteita näistä halvemmista ketjuista juuri Seppälästä. Siellä on paljon aika rumaa pintamuotia, mutta kun jaksaa katsoa tarkemmin, niin yleensä löytyy myös jotain kivaa ja tavallisempaa. Ainoa miinus on se, että luonnonkuituja saa etsiä vieläkin tarkemmalla seulalla muuten kivojen vaatteiden joukosta.
Mun mielestä seppälässä on ihan ok vaatetta. Esim. hennesillä kaikki näyttää jo valmiiksi käytetyltä, ryppyiseltä, tunkkaisen väriseltä.
Minusta Seppälässä on nykyään vähän parempia vaatteita kuin ennen. Olen löytänyt sieltä muutamia ihan kivoja ja kohtalaisen laatuisia vaatteita. Aiemmin en ikinä käynyt siellä mutta viime talvena rupesin ja yllättäen sieltä löytyikin ostettavaa.
Seppälän "pintamuoti" on yleensä rumaa, mutta nuorisolle on oma sarja, jossa on kivoja vaatteita. Naisten mallistosta löytyy edullisesti hyvälaatuisia perusvaatteita ja isojen tyttöjen mallisto näyttää normaaleilta vaatteilta, ettei sielläkään kaikki ole hirveää vaikka ensinäkemältä ei uskoisi mitään kunnollista löytyvän.
Olen löytänyt sieltä ihan kivoja sukkia! :) Lapsille olen löytänyt meidän lähi Seppälästä paljon kivaa vaatetta, mutta olen huomannut, että kaikissa Seppälöissä ei ole samoja vaatteita kuin tuossa meidän kaupassa, kai se on siis sisään ostajan tai jonkun vastaavan valinta mitä tuotteita kauppaan tulee.