Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kuinka olette lopettaneet vanhoissa työpaikoissanne!

Vierailija
27.08.2020 |

Minä tarvitsisin inspiraatiota nimittäin lopettaa omani, 65 % ajasta vihaan työtäni koska jostain syystä olen siinä ympäristössä todella sulkeutunut, koen että panostani ei arvosteta. Näin käy toistuvasti, välillä on työprojektien aikaan työskennellyt ihan eri piireissä ja ollut paljon rohkeampi työssäni jne.

Jostain syystä olen koukussa nykyiseen työhön, sattuisi lopettaa vaikka loppupeleissä tiedän että kun lopetan, tulen olemaan huojentunut.

Kertokaa vinkkejä :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot pomolle että otat loparit, yleensä kysyvät syytä, jolloin voit kertoa tuon ja sitten voivat yrittää parantaa työnkuvaasi ja tarjota lisää palkkaa, jos olet hyvä ja arvostettu työntekijä.

Vierailija
2/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pomolle puhua, että tarvitsisin lisää haastetta, hän ei ollut kiinnostunut. Laitoin linkedinissä haun päälle, ja minulle soitettiin. Tarjottiin määräaikaista hommaa joka oli sen tyyppistä jota olin ajatellutkin. Onneksi otin sen, se vakinaistettiin vähän myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että se on soronnoo ja loppu nyt.

Vierailija
4/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin pomon pomolle ja kerroin että syy miksi lopetan on oma esimies. Irtisanoin itseni ja thats it.

Vierailija
5/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinulla on syitä ihan tarpeeksi. Inhoat työtäsi paljon enemmän kuin pidät siitä.

Minä lopetin kerran ihan siksi, että työpaikka muutti hankalan matkan päähän ja uudessa paikassa oli valtaisa avokonttori (edellisessäkin avo, mutta pienemmässä mittakaavassa). Pomot naureskelivat avoimesti alaisilleen ja kutsuivat näitä 'hevosiksi karsinoissaan'.  Vain pomojen kaverit saivat bonuksia. Kehitysehdotuksia ei otettu vastaan, vaan sellaisia pidettiin tyhjästä nillittämiseksi.

Työilmapiiri oli kamala, paitsi onneksi ei ihan lähimpien työkavereiden kesken. Yritin hakea firman sisällä toista paikkaa, mutta esimies ei päästänyt minua sinne. 

Lopulta oli vain lähdettävä pois. Rahallisesti minulla on mennyt se jälkeen surkeasti, mutta olisin ihan raunio, jos olisin jäänyt sinne. 

Vierailija
6/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis kyllä tosiaan vaan hyvää sanoo moikat niille ja noin vaan häippästä.

Pitää varmaan olla esimieheen yhteydessä, selittää tilanne, kuunnella onko mitään korjausehdotuksia (en usko että on) ja yrittää palata vaikka johonkin aiempaan työpaikkaan, josta pidin. Itelle ainaki työssä on tärkeetä, että tekee merkityksellistä työtä. Nykyinen ei sitä ole.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän