Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyn hyvin ymmärtämään ylipainoa

Vierailija
19.09.2013 |

Minulla nousisi paino todella herkästi, joudun pitämään jatkuvaa itsekuria pysyäkseni normaalipainoisena. Ostin vähän suklaata huomiselle reissulle valmiiksi, enkä pystynyt olemaan syömättä sitä jo nyt. Multa puuttuu tahdon voima täysin. Eikä se edes maistunut hyvältä ja tuli vähän paha olokin.  Olen sallinut itselleni perjantaisin jonkun herkun joten siksi näin, mutta nyt ole muutaman kerran jättänyt senkin väliin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä ajattelee, että ei tule paha olo ja maistuu hyvältä, niin kuinka helppoa onkaan syödä jotain herkkua liian usein. Olen itse ylipainoinen, ja nyt raskaana ollessa syöminen on täysin muuttunut, ehkä sellaiseksi kuin se normaalisti syövillä on. Meillä on nytkin vaikka mitä herkkuja kotona, eikä tee mieli. Tai ehkä tekee, mutta ei niin paljon että söisin niitä. Joku Fazerin levykin tuli ostettua monta viikkoa sitten, en tiedä mihin laukun pohjalle se on jäänyt, eikä kiinnosta niin että etsisin sen edes talteen. Eilenkin olin ottanut desin verran suklaajäätelöpaketillisen jämiä odottamaan, että söisin ne pois jotta pakastimeen tulisi tilaa. Aika pitkään se annos sai sulaa ja odotella, että viitsin nousta tietokoneelta syömään sen. Ja kun olin syönyt sen, ajattelin että olipa makeaa, huh huh. Ennen ei olisi tullut kuuloonkaan tällainen suhtautuminen suklaajäätelöön.

Vierailija
2/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta ehdin jo päätellä, että joku AL-mamma on tullut järkiinsä, mutta ei sentään. Piti vain tulla sivustolle ripittäytymään suuri heikkoutensa. Samallahan leimasit tietoisesti tai tiedostamatta kaikki vähänkin pyöreyteen taipuvaiset vailla itsekuria oleviksi. Syö suklaasi äläkä tule tänne vinkumaan, kun lihoit taas kokonaista 5 grammaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ymmärrän alipainoisuuden. Mulle ei ruoka oikein maistu, ei huvita tehdä ruokaa ja sen syöminenkin on sellaista pakkopullaa. Syön jonkun hedelmän jos on nälkä. Ei tee koskaan mieli oikeaa ruokaa, saati mitään rasvaista, se tuntuu niin kamalan tunkkaiselta ja raskaalta.

Vierailija
4/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Lähinnä ihmettelen miksi kaikkien ihmisten bmi ei ole 40.Terveisin timmissä kunnossa oleva. Joskus harmittaa ihmisten negatiivinen suhtautuminen mikä on alkanut sen jälkeen kun olen ruvennut tosissaan treenaamaan. Mun pitää tavallaan voittaa joka ikinen kerta ihminen puolelleni, toisin kuin ennen. Oikeesti en ole tippaakaan leso enkä ajattele että ihmiset jotka ei treena olis jotenkin huonommalla itsekurilla varustettuja. Mulla riittää itsekuri tähän, mutta moneen muuhun asiaan ei. Meillä on esim suoraan sanottuna melko paskaista koska siivoamisen sijaan menen lenkille.

Vierailija
5/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:38"]

Otsikosta ehdin jo päätellä, että joku AL-mamma on tullut järkiinsä, mutta ei sentään. Piti vain tulla sivustolle ripittäytymään suuri heikkoutensa. Samallahan leimasit tietoisesti tai tiedostamatta kaikki vähänkin pyöreyteen taipuvaiset vailla itsekuria oleviksi. Syö suklaasi äläkä tule tänne vinkumaan, kun lihoit taas kokonaista 5 grammaa.

[/quote]

No olipa mustavalkoinen tulkinta. En todellakaan leimannut kaikkia, vaan kerroin miten jatkuvaa taistelua tämä on ja 5 grammaa jos olisikin, mutta kun kilo tai pari tulee hetkessä. Olen ikuijnen jojoilija. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän