Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään 40+ miestä joka jaksaisi harrastaa seksiä päivittäin?

Vierailija
19.09.2013 |

Tai edes lähes päivittäin? Vai onko se nyt vaan niin, että kun itellä on ikää 40, niin pitää joko kattella reilusti nuorempia miehiä tai sitten kärsiä seksin puutteesta?
Mä olen valitettavasti ollut äärimmäisen seksuaalinen jo varhaisteini-iästä asti. Selibaattia kestän ok silloin kun mulla ei ole seurustelusuhdetta, mutta seksitön parisuhde (tai niukkaseksinen) ei tule mulle kuuloonkaan, kärsin sekä henkisesti että fyysisesti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kotosalla, jaksaa päivittäin, jos aikaa on niin useammankin kerran. 

Vierailija
2/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täällä yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on! Elämäni parasta seksiä :) 

Vierailija
4/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies koskaan halunnut seksiä useammin kuin pari kertaa viikossa, nyt lähenee miehellä viiskymppiä, ja on pienet lapset, ei jaksa kuin kerran kuussa. Onneksi itelläki on vähän halut rauhoittuneet, nuorempana olisin tullut hulluksi.

Vierailija
5/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä, mulla lukee sängyssä kirjaa 22-vuotias nuorimies, joka väittää ettei tosiaan jaksa enempää kuin kerran viikkoon.

Vierailija
6/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, 42 v. Hänellä ei ole kertaakaan ollut edes erektiovaikeuksia. Olemme olleet yhdessä yli 20 v. 

Vierailija
7/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:10"]

Tai edes lähes päivittäin? Vai onko se nyt vaan niin, että kun itellä on ikää 40, niin pitää joko kattella reilusti nuorempia miehiä tai sitten kärsiä seksin puutteesta?

[/quote]

aamen, tämän haluaisin kuulla! Itselleni on luvassa vain pari-kolme kertaa viikossa.

nainen alta 40v.

Vierailija
8/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa reilusti miestä, ei se ole oikein miehellekään että on tuollaisen nymfomaanin kanssa, joka pettää  ennemmin tai myöhemmin kuitenkin kun ei saa tarpeekseen..

Vierailija
9/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:10"]

Mä olen valitettavasti ollut äärimmäisen seksuaalinen jo varhaisteini-iästä asti. Selibaattia kestän ok silloin kun mulla ei ole seurustelusuhdetta, mutta seksitön parisuhde (tai niukkaseksinen) ei tule mulle kuuloonkaan, kärsin sekä henkisesti että fyysisesti.

[/quote]

Mun rakas aviomies 45 ja täysin kyltymätön seksin suhteen ! Jep, olen onnen tyttö ( 47v) !

Vierailija
10/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:21"]

Vaihtakaa reilusti miestä, ei se ole oikein miehellekään että on tuollaisen nymfomaanin kanssa, joka pettää  ennemmin tai myöhemmin kuitenkin kun ei saa tarpeekseen..

[/quote]

En koskaan pettäisi miestäni vaikka olisin kuinka puutteessa. Mutta totta on, että varsinkin nuorenpana en olisi suostunut täysin seksittömään avioliittoon.

Vierailija
11/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on kyllä sen luokan panomies, että se on aina valmis. Aamuin illoin :-)

Vierailija
12/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen ja jokseenkin ihanan viriili... Kannatti vaihtaa vanhempaan ja parempaan. (Mä 35)

Vierailija
13/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelikymppinen jaksaa ja tahtoo hyvinkin monta kertaa viikossa.

Vierailija
14/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:19"]

Mulla on, 42 v. Hänellä ei ole kertaakaan ollut edes erektiovaikeuksia. Olemme olleet yhdessä yli 20 v. 

[/quote]

no ei kai nelikymppisillä vielä mitään erektiovaikeuksia olekaan?

Vierailija
15/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on hyvin ja kipinä säilynyt niin kyllä jaksaa noin joka ilta ja se on aivan mahtavaa!

Näin meillä, mies on viiskymppinen ja naimisissa oltu jo kymmenet vuodet, ei enää pieniä lapsia, onneksi!

Jos ei kolme- nelikymppinen  jaksa tai halua niin jotain on kyllä ihan pahasti vialla, kiinnostus on hävinnyt jostain syystä. Surullista molemmille.

Vierailija
16/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote] Mun 40v miehen samanikäisillä kavereilla on kyllä enemmän tai vähemmän vaikeuksia kaikilla.

Vierailija
17/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote]

No kun sanotaan, että kaikilla on joskus. Mun miehelläni ei ole ollut edes humalassa. Vai onko se sitten vain lohdutusfraasi, jos miehellä lörpsähtää, että kaikille käy joskus niin? 

Vierailija
18/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne puolisot vain tyydyttämässä seksinhimoa kun on pakko saada joka päivä? Aika pakkomielteistä? Heti laitetaan vaihtoon jos ei joka päivä ole paneskelemassa. Ei ole oikeutta olla joskus kyllästynyt, väsynyt tai sairas kun ne toisen himot on tärkeintä maailmassa.

Hyi helvetti miten itsekästä vaatia joka päivä seksiä tai muuten ei kelpaa mihinkään. Omat kädet, dildot tai muut keinot ei tietenkään käy kun pitää saada se egobuusti joka päivä....MINUA halutaan joka päivä!

Vierailija
19/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:21"]

[/quote]

En koskaan pettäisi miestäni vaikka olisin kuinka puutteessa. Mutta totta on, että varsinkin nuorenpana en olisi suostunut täysin seksittömään avioliittoon.

[/quote]

Joo siis: mulla ei tällä hetkellä ole miestä ollenkaan, koska edellisen kanssa kärsin seksittömyydestä koko ajan. En oo pettäjä, ennemmin olen ilman miestä kuin epätyydyttävässä suhteessa. Taidat ite olla puutteessa kun noin älähdit ;)

ap

Vierailija
20/37 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 35v. vaimo, joka jaksaa harrastaa seksiä n. kerran kuukaudessa. Itse voisin panna vaikka pari kertaa päivässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan