Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin tänään kaverin tinderiä ja totesin että jos nyt sinkuksi jään niin se on sitten lopullista.

Vierailija
27.08.2020 |

Jos tuo on se mitä tarjolla on.
Lähes jokaiselle salilla käyminen tärkeää tai joku muu urheiluharrastus ja harva tuo mitenkään persoonaansa esiin tai jos toi se oli sellainen jonka kanssa en sopisi yhteen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi urheilu huono? Mä lenkkeilen, mutta herkuttelen ja juon olutta viikonloppuna. Onko turn off?

Lenkkeily ei ole jos se ei ole ensimmäinen ja ainut asia noista mitä nyt kirjoitit mitä kerrot tinderissä.

Itse en urheile ja siksi todennäköisesti en sovi yhteen sellaisen kanssa joka sitä haluaa itsessään tinderissä korostaa.

Ap

Oletko pullea?

Vierailija
22/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi urheilu huono? Mä lenkkeilen, mutta herkuttelen ja juon olutta viikonloppuna. Onko turn off?

Lenkkeily ei ole jos se ei ole ensimmäinen ja ainut asia noista mitä nyt kirjoitit mitä kerrot tinderissä.

Itse en urheile ja siksi todennäköisesti en sovi yhteen sellaisen kanssa joka sitä haluaa itsessään tinderissä korostaa.

Ap

Oletko pullea?

En.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin kaverin kanssa just tinderistä(itse en ole koskaan edes nähnyt moista) ja totesin että olen sen varran autisti etten pärjäisi yhtään. En voi valita kuvista, enkä voi valita esittelyteksteistä. En voisi tavata ketään kellä on lista halutuista ominaisuuksista, enkä sellaista joka arvioisi itse itseään. En todellakaan ilmeisesti pärjäisi siellä. Jos mieheni jättää tai kuolee ennen minua, niin se on joko vahinkotapaaminen jossain normaalissa tilanteessa, tai sitten kumppanitta eläminen.

Vierailija
24/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyminen ja muukin urheilu on todella tylsää. Jos ei ole mitään muuta mainittavaa, niin apua.

Vierailija
25/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä sinne tuntuu kerääntyvän seksin etsijät jotka laittavat juurikin tuon saliharrastuksen tai pituuden bioon. Ei vaan iske yhtään syvällisempiin naisiin.

Vierailija
26/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus hain seuraa netin kautta. Laitoin että pitää olla urheilullinen, koska harrastin ja harrastan vieläkin urheilua ja paljon. No arvaapa oliko naiset jota treffasin urheilullisia? Alkoi ärsyttää heti, kun tavattiin ja tajusin että oli huijattu. Ei ne lähtökohdat millekkään suhteelle olet kovin hyvät.

Vierailija
27/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus hain seuraa netin kautta. Laitoin että pitää olla urheilullinen, koska harrastin ja harrastan vieläkin urheilua ja paljon. No arvaapa oliko naiset jota treffasin urheilullisia? Alkoi ärsyttää heti, kun tavattiin ja tajusin että oli huijattu. Ei ne lähtökohdat millekkään suhteelle olet kovin hyvät.

Eikö ne naiset tienneet että urheilullinen on miesten koodi hoikalle ja hyväkroppaiselle? Luuliko ne että riittää että on urheilullinen?

Vierailija
28/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä sinne tuntuu kerääntyvän seksin etsijät jotka laittavat juurikin tuon saliharrastuksen tai pituuden bioon. Ei vaan iske yhtään syvällisempiin naisiin.

Mitä ihmettä syvällinen nainen tekee jossain panosovelluksessa, missä pitää pinnallisesti markkinoida itseään?

Vierailija
29/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne naiset tienneet että urheilullinen on miesten koodi hoikalle ja hyväkroppaiselle? Luuliko ne että riittää että on urheilullinen?

Ei vaan olisi riittänyt urheilullinen. Paha olla urheilullinen, jos ei harrasta mitään urheilua.

Vierailija
30/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista ne hyvät miehet on ennenkin löytyneet. Tinder on ihan hanurista.

Kuten kaikki muutkin deittisivut ja sovellukset, hanurista. Toimivat kuitenkin aivan kuin Tinder ja vain ulkonäöllä on väliä.

Vierailija
31/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis onhan Tinderissä nyt jengiä laidasta laitaan! Pitää laittaa tarpeeksi suuri ikähaitari. Siellä on  hipstereitä, hippejä, punkkareita, salimakeja, moottoripyörämiehiä, jalkapalloilijoita, tohtoreita, maajusseja.... ihan kaikkea löytyy kun tarpeeksi selaa.

Vierailija
32/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä eniten olen saanut ehdotuksia urheiluharrastuksen kautta. Osa ei ymmärrä, että myös lasten vanhemmat voi olla hyvässä kunnossa ja harrastaa. Tosin eihän se mitään haittaa tulee vaan välillä kiusallisia tilanteita. Nykyään jo niin tottunut etten ole edes imarreltu.

Vierailija
33/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan Tinderissä nyt jengiä laidasta laitaan! Pitää laittaa tarpeeksi suuri ikähaitari. Siellä on  hipstereitä, hippejä, punkkareita, salimakeja, moottoripyörämiehiä, jalkapalloilijoita, tohtoreita, maajusseja.... ihan kaikkea löytyy kun tarpeeksi selaa.

Naisille tulee ähky kun tarjontaa niin paljon.

Vierailija
34/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pitkällä lenkillä joka päivä että voin illalla ahmia pilvessä herkkuja. Onko paha?

Vierailija
35/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, naisella saa siis olla laaja ikähaitari mutta auta armias, jos mies hakee vaikkapa 18-45v naisia.

Vierailija
36/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vastaan niitä miehiä joilla oli tekstinä vain oma pituus. Huoh ketä kiinnostaa jos miehessä ei muuta kerrottavaa ole.

Vierailija
37/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kannata ottaa niin vakavasti. Jos kaiken uskoisi, niin ainakin 75% miehistä harrastaisi emojioksennusten perusteella vähintäänkin salia, laskettelua, sukellusta, retkeilyä, kiipeilyä, uintia, fillarointia, liitovarjoilua, matkailua, tennistä, purjehdusta, kalastusta, golfia ja laskuvarjohyppyjä. Ja laittaa tietysti ruokaa. Ja omistaa museokortin. Toki osa kaikkea tätä harrastaakin, mutta suurin osa miehistä listaa ihan joka ikisen asian mitä ne on koskaan kokeillut. Ja pyöräilykin on harrastus, jos aina joskus veivaa Alepa-fillarilla kaverille. Sit ne kireet absikuvat on ne, jotka napattiin salilla 4-6v sitten kun oltiin elämänsä kunnossa.

Vierailija
38/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, naisella saa siis olla laaja ikähaitari mutta auta armias, jos mies hakee vaikkapa 18-45v naisia.

Naisten laaja ikähaitari 30-45. Miesten laaja ikähaitari 18-45.

Vierailija
39/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Oon ennenkin kirjoittanut miten paikallislehdessä palkittiin paikallisia urheilun saralla kunnostautuneita naisia. Juuri kenestäkään sitä ei nähnyt päälle. Yksi tuttu palkittu nainen kisaa sm-tasolla kolmekympoisten naisten sarjassa eikä se näy mitenkään päälle. Hän näyttää ihan tavalliselta.

Vierailija
40/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa: se on tinder tai ikisinkkuus! Nii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän