Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää, kun kaveri ei usko asuinalueen rajoja!

Vierailija
19.09.2013 |

Täysin mitäänsanomaton ongelma, mutta ihan sairaan ärsyttävä. Asumme Ullanlinnassa, mutta kaveri aina jankuttaa, että asuisimme Kaivopuistossa. Asumme siis vuokralla 30 neliön yksiössä, minä, mies ja vauva. Olemme opiskelijoita ja köyhiä. 

Kaveri toitottaa aina kaikille, että asumme Kaivopuistossa ja että meidän täytyy olla rikkaita, kun asumme siellä. Ei usko asuinalueen rajoja (Stockan eteläpuoli näyttää olevan Kaivopuistoa..) ja että 30 neliön yksiöstä ei makseta 2000 euron vuokraa, vaikka se onkin täällä hyvällä alueella.

Aargh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:12"]

Täysin mitäänsanomaton ongelma, mutta ihan sairaan ärsyttävä. Asumme Ullanlinnassa, mutta kaveri aina jankuttaa, että asuisimme Kaivopuistossa. Asumme siis vuokralla 30 neliön yksiössä, minä, mies ja vauva. Olemme opiskelijoita ja köyhiä. 

Kaveri toitottaa aina kaikille, että asumme Kaivopuistossa ja että meidän täytyy olla rikkaita, kun asumme siellä. Ei usko asuinalueen rajoja (Stockan eteläpuoli näyttää olevan Kaivopuistoa..) ja että 30 neliön yksiöstä ei makseta 2000 euron vuokraa, vaikka se onkin täällä hyvällä alueella.

Aargh.

[/quote]

Ja tämäkö on suurin ongelmasi?

Vierailija
2/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ongelma. Mitä se haittaa vaikka sanoo sun asuvan Kaivopuistossa? Harva osaa kaupunginosien rajoja tarkkaan. Sano se yksiön vuokrasi kaverille.

Ullanlinna on ihan yhtä kallis kuin Kaivopuisto ja vuokrayksiö siellä ei ole kovin paljon Kalliota kalliimpi. Tietenkin 100€ on iso raha.

Vierailija
4/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Tuli heti paljon parempi mieli omien ongelmien keskellä ja erästä menetystä vielä haikeasti surressani. Että ehkä minäkin olen joskus tuossa pisteessä, että joku noin pikkiriikkinen asia ärsyttää mua siihen asti, että haluan tulla siitä avautumaan tänne. Enkä sano tätä pahalla, ap! =)

Vierailija
5/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palonteidän vuokra sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi