Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi WT äidin tunnusmerkki on se että

Vierailija
19.09.2013 |

kiroilee lapsilleen lähes koko ajan ja varsinkin komennellessa tulee heti sellaista että "v-----u tänne heti" jne.

Halveksin todella paljon sellaisia naisihmisiä ja varsinkin äitejä jotka käyttävät tuota V sanaa lähes jatkuvasti ja varsinkin tiuskiessaan lapsilleen. Useimmat ovat kyllä sellaisia että eivät muutenkaan ole soveliaita vanhemmiksi tai omaavat jonkinasteisen persoonallisuus häiriön.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi WT-äidin tunnusmerkki on se että yrittää väkisin lokeroida muita äitejä kuvitteellisiin alempiin yhteiskuntaluokkiin, jotta omaa epävarmuutta ja sivistyksenpuutetta ei huomattaisi.

Vierailija
2/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että halveksit lapsilleen kiroilevia naisia, mutta miehille se olisi ok.

Muiden halveksiminen on muuten todella sivistymätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin kaikkia jotka kiroilevat lapsilleen. Se on todella törkeää. Jos ei osaa olla kiroilematta lapsilleen tai komentaa heitä ilman v sanan viljelyä niin on todella jotain vikaa päässä. Täällä palstalla taitaa olla aika paljon äitejä jotka ovat juuri niitä joiden kulee tuolla huutelevan "Minttu nyt v---u heti tänne...."

Vierailija
4/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä wt-juttuja taida kirjoitella tänne säännöllisesti kuin yksi ihminen (ja pari satunnaista peesaajaa), jonka kirjoitukset on alkeellisten kielioppivirheitten ym. tyyliseikkojen ansiosta hyvin helposti tunnistettavissa.

Mitä mieltä muuten olitkaan niistä tatuoinneista?

Vierailija
5/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän ghetossa mahdat ap asustella? Minä asun jyväskylässä. Olen ollut lasten kanssa kotona jo useamman vuoden, ja olemme lähes päivittäin liikkuneet kodin ulkopuolella paikoissa joissa on muita lapsia ja vanhempia. Ja minä en ole IKINÄ kuullut vanhemman kiroilevan lapselleen. En puistossa, en bussissa, en keskustassa - en MISSÄÄN. Onneksi, ettei ole tarvinnut halveksia ketään. Mielestäni moinen on aika halveksittavaa, siis toisten halveksiminen. 

Vierailija
6/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-äiti ei osaa kirjoittaa, varsinkaan yhdyssanat kuten persoonallisuushäiriö, eivät ole hänellä hallussa

Vierailija
7/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:02"]

Ei näitä wt-juttuja taida kirjoitella tänne säännöllisesti kuin yksi ihminen (ja pari satunnaista peesaajaa), jonka kirjoitukset on alkeellisten kielioppivirheitten ym. tyyliseikkojen ansiosta hyvin helposti tunnistettavissa.

Mitä mieltä muuten olitkaan niistä tatuoinneista?

[/quote]

No itse (siis olen ap.) en ole tänne yhtään WT juttua aikaisemmin laittanut. On pitänyt aikaisemminkin kirjoittaa tästä aiheesta että miksi on niin paljon vanhempia, jotka ihan tavallisissa komentelu tilanteissa käyttävät tosi rumaa kieltä ja tiuskivat asiattomasti omille lapsilleen.

WT analyysit on vähän niin ja näin ja turha niihin jumittua. WT sana tuli mieleen tuosta toisesta WT ketjusta noista tekoripsistä.  Yhtä kauheaa se kiroilu on myös jos sen suorittaa akateeminen yläluokan vanhempi. Mutta toisaalta nämä kiroilevat äidit mitä itse olen nähnyt ovat yleensä: nuoria, vahvasti meikatut, tekokynnet, tekorusketukset, tatuointeja ja ehkä juuri niitä tekoripsiäkin.

Agressiivinen tiuskinta törkeän kiroilun kera on melkein sama asia kun henkinen pahoinpitely lapselle.

Ai mitä mieltä olen tatuoinneista? No, tatuoinnin omistava äiti ei välttämättä ole huono äiti mutta jatkuvasti kiroileva on!

Vierailija
8/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:10"]

Wt-äiti ei osaa kirjoittaa, varsinkaan yhdyssanat kuten persoonallisuushäiriö, eivät ole hänellä hallussa

[/quote]

Juu en ole täydellinen ihminen ja varsinkin yhdyssanat taitavat olla hakusessa. Mutta en käytä V-sanaa ja todella harvoin mitään muutakaa mitä voi luokitella kirosanaksi. Yhdyssanojen väärinkirjoitus on aika paljon hyväksyttävämpää ainakin minun mielestäni vanhemmalta kun kiroilu lapsille.

Vierailija
9/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta tiuskia tai komennella, kun olen lapseni niin hyvin kasvattanut. Kiroilen kyllä kovastikin ihan lastenkin kuullen.

Vierailija
10/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:23"]

Mulla ei ole tarvetta tiuskia tai komennella, kun olen lapseni niin hyvin kasvattanut. Kiroilen kyllä kovastikin ihan lastenkin kuullen.

[/quote]

Oletko kenties niitä vanhempia jotka antavat omien lasten myös kiroilla tai oletko kenties niitä jotka sanovat: "Minä saan kiroilla. Te ette saa koska olette lapsia." Kerro nyt vähän kasvatusmenetelmistäsi. Onko mielestäsi hyvä että lapset kuulevat jatkuvaa kiroilua vanhempiensa taholta?

Vierailija
11/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:10"]

[/quote]

Juu en ole täydellinen ihminen ja varsinkin yhdyssanat taitavat olla hakusessa. Mutta en käytä V-sanaa ja todella harvoin mitään muutakaa mitä voi luokitella kirosanaksi. Yhdyssanojen väärinkirjoitus on aika paljon hyväksyttävämpää ainakin minun mielestäni vanhemmalta kun kiroilu lapsille.

[/quote]

Mutta kuulut itsekin WT piiriin. Av palstan mukaan :)

Tervetuloa jengiin! Olen itsekin kunnon wt ;)

Paitsi, että veikkaan tämän palstan naisten olevan aivan hukassa koko asian kanssa.

Vierailija
12/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:32"]

[/quote]

Oletko kenties niitä vanhempia jotka antavat omien lasten myös kiroilla tai oletko kenties niitä jotka sanovat: "Minä saan kiroilla. Te ette saa koska olette lapsia." Kerro nyt vähän kasvatusmenetelmistäsi. Onko mielestäsi hyvä että lapset kuulevat jatkuvaa kiroilua vanhempiensa taholta?

[/quote]

Sittenhän lapset vasta kiroilevatkin kun heille toitotetaan sen olevan PAHA sana!

Ja kun jostakin kuulevat harvinaisen sanan vittu, sitä hoetaan jatkuvalla syötöllä. Sitten on mammat suu pyöreänä kun eivät keksi mistä lapsi sen on oppinut.

Minä ainakin kiroilen lastenkin kuulle, enkä ole KOSKAAN kuullut kirosanoja heidän suustaan.

Vierailija
13/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä lapseni saa kiroilla, mutta jostain syystä ei ole koskaan kiroilleet. Mä ajattelen, että lapset joille kiroilu on arkipäivää, ei pidä sitä erikoisena ja näin ollen niillä ei ole tarvetta itse kiroilla.

Tuttavaperheessä lapset saa todellakin jakamattoman huomion äidiltään kiroillessa, jotenkin huvittavaa, että aikuinen menee niin sekaisin yhdestä sanasta! :D

Vierailija
14/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:37"]

[/quote]

[/quote]

Sittenhän lapset vasta kiroilevatkin kun heille toitotetaan sen olevan PAHA sana!

Ja kun jostakin kuulevat harvinaisen sanan vittu, sitä hoetaan jatkuvalla syötöllä. Sitten on mammat suu pyöreänä kun eivät keksi mistä lapsi sen on oppinut.

Minä ainakin kiroilen lastenkin kuulle, enkä ole KOSKAAN kuullut kirosanoja heidän suustaan.

[/quote]

Juuri tuota odotinkin että "vaikka itse kiroilen niin lapseni ei koskaan kiroile".

Asia on yleensä niin että nämä lapset kiroilevat sitten julmetusti kodin ulkopuolella. Tiedän yhden lapsen joka on opetettu että jos kiroilee kotona niin saa tukkapöllyä eli "hyvin" on kasvatettu joo. Tämä lapsi sitten kiroilee kodin ulkopuolella kavereiden kanssa lähes koko ajan joka on tosi ikävää kuultavaa. Ei tarvitse miettiä keneltä on opittu kun äiti kiroilee kun pahin teinipissis konsanaan.

Vierailija
15/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan näitä samalla tyylillä, samasta aiheesta kirjelmöiviä on useita, niin ilmeisesti oikeinkirjoitustaidon ja tarpeen määritellä wt välillä on vahva käänteinen korrelaatio. Mistä lie kertookaan.

Vierailija
16/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:39"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä lapseni saa kiroilla, mutta jostain syystä ei ole koskaan kiroilleet. Mä ajattelen, että lapset joille kiroilu on arkipäivää, ei pidä sitä erikoisena ja näin ollen niillä ei ole tarvetta itse kiroilla.

Tuttavaperheessä lapset saa todellakin jakamattoman huomion äidiltään kiroillessa, jotenkin huvittavaa, että aikuinen menee niin sekaisin yhdestä sanasta! :D

[/quote]

Nyt ei ollut varsinaisesti kyse siitä miten vanhempi suhtautuu siihen jos kuulee lapsensa kiroilevan vaan siitä että onko hyvä lapsille kuulla vanhempien kiroilua jatkuvasti ja kuuluuko normaaliin lasten kasvatustapaan komennella vaikka v-sanojen kera.

Vierailija
17/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri tuota odotinkin että "vaikka itse kiroilen niin lapseni ei koskaan kiroile".

Asia on yleensä niin että nämä lapset kiroilevat sitten julmetusti kodin ulkopuolella. Tiedän yhden lapsen joka on opetettu että jos kiroilee kotona niin saa tukkapöllyä eli "hyvin" on kasvatettu joo. Tämä lapsi sitten kiroilee kodin ulkopuolella kavereiden kanssa lähes koko ajan joka on tosi ikävää kuultavaa. Ei tarvitse miettiä keneltä on opittu kun äiti kiroilee kun pahin teinipissis konsanaan.

[/quote]

En minä ole lapsiani joutunut kieltämään, enkä kieltäisikään vaikka kiroilisikin.. Mutta, kun ei nuo kiroile. Niillä ei ole siihen mitään tarvetta, kun siinä ei niille ole mitään jännää.

Vierailija
18/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteen tuli mieleen kuinka BB:ssä monet kiinnittivät huomiota teinipissis Mariannen törkeään kielenkäyttöön ja jatkuvaan kiroiluun. Aika surkeaksi on mennyt nuorten tyttöjen käytös. Äidiltä opittua?

Vierailija
19/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nyt ei ollut varsinaisesti kyse siitä miten vanhempi suhtautuu siihen jos kuulee lapsensa kiroilevan vaan siitä että onko hyvä lapsille kuulla vanhempien kiroilua jatkuvasti ja kuuluuko normaaliin lasten kasvatustapaan komennella vaikka v-sanojen kera.

[/quote]

Niin, no ap sanoi, että WT kiroilee, tiuskii ja komentaa. Minä sanoin, että kiroilen, muttei ole tarvetta komentaa. Meidän kasvatustapa on muutenkin kaukana normaalista. Se normaali ei yleensä tunnu edes toimivan, jos tätä palstaa on uskominen. :)

Vierailija
20/22 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:46"]

Jos tosiaan näitä samalla tyylillä, samasta aiheesta kirjelmöiviä on useita, niin ilmeisesti oikeinkirjoitustaidon ja tarpeen määritellä wt välillä on vahva käänteinen korrelaatio. Mistä lie kertookaan.

[/quote]

Wt ketjuja tosiaankin täällä on ollut paljon mutta ei niitä pidä niin tosissaan ottaa. Kuka on sanomaan mikä on se oikea WT määritelmä. Eiköhän jokaisella ole mielessään ne omat jutut tai mitkä mieltävät WT käyttäymiseksi. Itse ainakin olen käyttänyt tuota WT sanaa pilke silmäkulmassa.

Mutta miksi itse jumiudut siihen. Ota nyt ihmeessä kantaa myös siihen että onko hyvä jos lasta komennellaan kiroillen. Myös tuo yhdyssanojen jahtaaminen on naurettavaa. Aika monessa ketjussa joku kirjoittelee "jos ei nyt yhdyssanoja osaa kirjoittaa oikein niin jne..." pälä pälä. Itse ainakin kirjoitan niin supernopeasti että en jää miettimään kirjoitusvirheitä. Monesti tulee paljon pahempiakin virheitä kun ne yhdyssanat. Yhdyssanavirheisiin voisit jatkossa takertua vaikka toimittajien kirjoittamissa jutuissa. Heiltä voi jo odottaa täysin virheetöntä teksitä. Täällä on tarkoitus käydä keskustelua ja esittää mielipiteitä joku täydellisellä kirjoitusasulla tai virheiden kera.