Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin kamalan surullinen tänään....

Vierailija
18.09.2013 |

Alkoi siitä että sain kuulla että vanha tuttu teki itsemurhan eilen.

Ei me oltu erityisen läheisiä, satuttiin kerran samaan aikaan mielenterveysosastolle, juteltiin paljon. Sen jälkeen ollaan aina juteltu niitä näitä kun ollaan nähty.

En tiedä olenko surullinen siitä että hän kuoli, vai iloinen siitä että hän vihdoinkin onnistui.

Tiedän että vaikka hän ei itse sitä nyt osannut ajatella, moni jäi suremaan. Tiedän kuitenkin myös miten tuskallista on jatkaa elämää toisten "iloksi" kun itse haluaa vain pois....

Ja ihan erillisenä asiana, olin tänään äidin luona ja tätini tuli käymään, hän oli leikannut hiukset ja kun näin vain profiilin ensin niin hän näytti ihan isotädiltäni, joka kuoli muutama vuosi sitten ja jota ikävöin todella paljon, ja se että jo melkein luulin että näin hänet tänään (ihan kuin aivot ois pysähtynyt ja olisin ollut taas pieni tyttö isotädin luona) sai minut tajuamaan tarkalleen kuinka paljon ikävöin.

Eipä tässä aloituksessa ole juurikaan järkeä, halusin vain kertoa jollekin tuntemuksistani koska en tiedä oikein kenelle puhuisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, minullakin on joskus tuollaisia melankolista päiviä. Toivon sinulle voimia ja iloisempaa mieltä!

Vierailija
2/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:54"]

Ymmärrän sinua, minullakin on joskus tuollaisia melankolista päiviä. Toivon sinulle voimia ja iloisempaa mieltä!

[/quote]

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on päivä uusi! Mieltä masentavat päivät eivät ole koskaan mukavia, mutta niitä tulee itsekullekin aina silloin tällöin. Voimia toivotan minäkin!

Vierailija
4/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuukohan täysikuusta, mulla ihan samat fiilikset.  Olen jotenkin erityisesti tänään surrut alkukesällä kuollutta ystävääni ja jopa äitiäni, jonka kuolemasta on jo kolme vuotta.  Ihan masentava päivä. Koita jaksaa ap, kohtalotovereita on ja huomenna on uusi päivä!

Vierailija
5/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan masentava päivä tänään, ja ymmärrän tunteesi. Hyvä tietää, ettei ole yksin tällaisten fiilisten kanssa tänään.

Vierailija
6/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää teidän päivänne tänään? Toivottavasti harmaasta kelistä huolimatta mieli olisi jo piristymään päin! Vaikka ei sillä, ei alakulossakaan mitään pahaa ole. Saa taas arvostamaan asioita ehkä eri tavalla. Kuitenkin, virtuaalista aurinkoa päiväänne! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi