Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin mokasi töissä?

Vierailija
27.08.2020 |

Otsikko.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin pommiin ja töistä soitettiin. Asuin siis ihan työpaikan vieressä. Pääsin paikalle tunnin päästä ja pomo alkaa huutaa, että missä kuppasit tunnin. Selitin, että kyllä siinä menee aikaa, kun käy suihkussa, pesee ja kuivaa tukan, meikkaa, laittaa ja syö aamiaisen ja lukee Hesarin. Pomo siihen kiljumaan, ettei mitää tuollaista tehdä, pitää juosta suoraan töihin.

Säkö sait pitää työpaikkas? Ei edes varoitusta?

Vierailija
42/45 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin pommiin ja töistä soitettiin. Asuin siis ihan työpaikan vieressä. Pääsin paikalle tunnin päästä ja pomo alkaa huutaa, että missä kuppasit tunnin. Selitin, että kyllä siinä menee aikaa, kun käy suihkussa, pesee ja kuivaa tukan, meikkaa, laittaa ja syö aamiaisen ja lukee Hesarin. Pomo siihen kiljumaan, ettei mitää tuollaista tehdä, pitää juosta suoraan töihin.

Kyllähän toi vähän koomiselta kuulostaa kun noin listaa :D ja että hesariakin piti jäädä lukemaan kun on jo töistä myöhässä...

Mutta mulle on myös käynyt niin että herään siihen kun pomo soittaa "missä olet, työt alkoi vartti sitten!". Pomppasin ylös sängystä ja kiirehdin kaikki aamutoimet tuli hännän alla, aamupalankin otin autoon mukaan, mutta silti mulla meni varmasti yli 20min niissä pikaisissa aamuhommissa.. vaikka kuinka kiirehdin niin johonkin se aika vaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delete •.•;•

Onneksi oli toimivat varmuuskopiot, mutta hommat oli päivän verran seisahduksissa.

Vierailija
44/45 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kahden miljoonan euron ulkomaanlaskun puutteellisin pankkitiedoin. Esimieheni tietysti oli maksatuksessa aina mukana kuittaamassa (isoissa firmoissa on aina kaksi ihmistä tekemässä tuon sattuneesta syystä) eikä huomannut hänkään mitään vaikka vielä käskin tarkistaa että nollia oli oikea määrä.

No, pankista soitettiin seuraavana päivänä. Maksu onneksi pysähtyi sinne.

Vierailija
45/45 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tulkkausvirheitä, jotka olen tajunnut vasta tuntikausia jälkeenpäin, kun alitajunta on käsitellyt asiaa. Voin vaikka illalla suihkussa huudahtaa "MAKSUSITOUMUS! SE TARKOITTI TIETYSTI MAKSUSITOUTUMUSTA!!".

Mitään vakavaa ei ole onneksi tapahtunut ja yleensä tulkkausvirheet huomataan heti, tai ehdin itse korjata lauseen huomaamattomasti. Mutta kyllä niitä virheitä silti tietysti tulee.