Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmentynyt todella. Onko muita joilla ongelmia vanhemman kanssa

Vierailija
27.08.2020 |

Olen se sama 27v joka on ennenkin kirjoittanut tänne. Asiani koskee nyt toista vanhempaani. Kun hän suuttuu mulle niin ei millään suostu selvittämään. Asiaa.
Mulle on tehnyt niin että on viskonut mun tavaroita roskiin kun suuttuu. Ihan ilman syytä.

Kun yritän kysyä miksi on niin vihainen niin hän sanoo vaan anna mun olla JOOKO.
Ja sitten suutuksissaan huutaa mulle jmalauta.
Olen säälittävä mutta pelkään tuollaista käytöstä.

Ja inhottaa kun ei voi kertoa miksi ansaitsen tuon.
Olen ottanut sosiaaliohjaajaan yhteyttä koska olen ihan neuvoton. Asumme saman katon alla ainakin toistaiseksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Äidiltäsi on todennäköisesti joku vakava persoonallisuushäiriö tms ja sairastutat itsesi tuossa ympäristössä. Et pysty selvittämään mitään asioita tuollaisen ihmisen kanssa, älä käytä vaivaa sen yrittämiseen.

Vierailija
2/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se muuttaminenkaan huono idea ole vaikka ei ole rahaa. Kyllä mä tiedän että mut halutaan pois, kysyin kerran että eikö mun olis helpompi asua kaupungissa vastaus oli olis Joo .

Kuten tiedättekin sukulaisiani ei kiinnosta pätkääkään olla tekemisissä mun kaa, yritän hyvää hyvyyttäni jutella vanhusten kanssa mutta joka kerta tulee kieltävä vastaus. Oli asia mikä hyvänsä.

En tajua miks tää on menny tämmöseks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi lienee keski-ikäinen, vähän yli viisikymppinen?

Mun äidillä iski siinä iässä aivan kauheat vaihdevuosioireet. Siis kaikilla ne eivät ole "pelkkää" hikoilua ja sitä, että kuukautiset loppuu. Se saattaa vaikuttaa myös mielialaan - ja mun mutsilla tosi voimakkaasti. Mielialan heilahtelut ja tunneherkkyys on hyvin yleisiä vaihdevuosissa.

Vierailija
4/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi lienee keski-ikäinen, vähän yli viisikymppinen?

Mun äidillä iski siinä iässä aivan kauheat vaihdevuosioireet. Siis kaikilla ne eivät ole "pelkkää" hikoilua ja sitä, että kuukautiset loppuu. Se saattaa vaikuttaa myös mielialaan - ja mun mutsilla tosi voimakkaasti. Mielialan heilahtelut ja tunneherkkyys on hyvin yleisiä vaihdevuosissa.

Minun äidillä meni myös samalla lailla. Se oli yhtä huutoa, kiukuttelua ja ovien paiskomista. Välillä tuntui siltä, että minä olisin ollut se äiti ja hän teini.

Vierailija
5/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Opiskelijatkin pärjää omissa asunnoissaan, mikset sinäkin. Turhaa sairastutat mieltäsi noin epävakaassa ympäristössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän