Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään olevani raskaana! (sekava tilanne)

Vierailija
18.09.2013 |

Lopetin aloitin pillereiden syönnin elokuun alussa, mutta söin niitä vain viikon verran ja lopetin. (sain kamalat sivuoireet).. Otin tämän jälkeen jälkiehkäisyn (harrastimme 2 krt tämän aikana seksiä, saman päivän aikana.. Noin puolessa välissä pillereiden syöntiä) ja otin varmuuden vuoksi jälkiehkäisyn.. Ihan siltä varalta että pillerit eivät tehonneetkaan..

Tämän jälkeen on tullut raskausmaisia oireita ja pelkään että olen tullut raskaaksi. Kuukautisia ei kuulunut tässä kuussa silloin kun olisi pitänyt alkaa.. Hulluna olen tehnyt testejä, mutta kaikki näyttävät negatiivista! On kokeiltu marketin ja apteekin testejä.

Viikonloppuna meillä kävi miehen kanssa todellinen vahinko, kumi poksahti rikki! Ja kävin alle 20 tunnin sisässä hakemassa jälkiehkäisyn.. Tässä vaiheessa kuukautiset yli viikon myöhässä, pientä vuotoa tuli pestessäni alapäätä. Pillerin jälkeen alkoi ''kuukautiset''.. Normaalisti ovat runsaat, nyt melko niukat.. :/

Koska tekisitte uuden raskaustestin? Vai pitäisikö mennä ihan terveyskeskukseen suoraa päin..
Uutta lasta emme todellakaan halua vielä vähään aikaan, edellisessäkin on niin palon hoidettavaa ja ikääkin vasta puolivuotta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, kamala miten tuossa alussa kamala virhe :D Älkää siis välittäkö tuosta lopetin- sanasta.. Paniikissa kirjoitin taas mitä sattuu..

ap

Vierailija
2/3 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkiehkäisy sekoittaa kierron ja muutenkin se voi olla vielä sekaisin, kun noin vähän aikaa synnytyksestä. Voithan sä niitä testejä tehä vaikka kuinka, mut mä oottasin viikon. Eipä tossa tilanteessa nyt muutakaan enää voi ku oottaa ja kattoo kuinka käy. Suosittelen kuparikierukkaa, jos kumin kanssa ei onnaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä oireita ne pillerit aiheutti, että ihan jo viikon kuluttua ne piti lopettaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän