Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kertaa maistraattivihkimiseen mukaan...

Vierailija
18.09.2013 |

Miten toimitaan? kyseessä on todella pienimuotoinen vihkiminen, kutsu todistajaksi tuli tekstarilla tyyliin: " viitsitkö tulla paikalle että ei tartte talosta ottaa todistajia" . Nyt mietin tässä vienkö kukkia tmv?? 

No ehkä kukat on aina paikallaan vaikka tässä ei sen suurempaa juhlaa olekaan tulossa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en veisi... veisin vaikka minipullon kuohuvaa tai jotain muuta... veisitkö kukkia tavallisiin häihin

Vierailija
2/5 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkia, ei kuohuvaakaan. Pukeudu siististi, älä liian juhlavasti jos et tiedä millaiset vaatteet hääparilla on. Jos haluat muistaa heitä, korttikin riittää, siis tyylikäs kortti, ei mikään Tiimarin postikortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin itse pullon kuohuvaa ja onnittelukortin. Siistit vaatteet, tyyliin pikkumusta tai hame ja neule, neutraalin värisenä. Helmet kaulaan ja hiukset sievästi kiinni.

Vierailija
4/5 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 13:51"]

Veisin itse pullon kuohuvaa ja onnittelukortin. Siistit vaatteet, tyyliin pikkumusta tai hame ja neule, neutraalin värisenä. Helmet kaulaan ja hiukset sievästi kiinni.

[/quote]

Lahja ok, mutta noi vaatteet! Helmet! Herranjestas, en mä mikään Tyyne-täti ole. Kyllä maistraattiinkin saa pukeutua ihan persoonallisesti.

Vierailija
5/5 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kyllä ihan pari kaveria farkuissa

ja ei odotettu mitään kuoharipulloja ja muita. onneksi eivät niitä ostaneetkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan