Inhottavin kotityö - äänestä peukuttamalla
Samalla voitte antaa vinkkejä, miten tehdä jostain kotityöstä vähemmän inhottavaa.
Kommentit (27)
Pihaterassin kevätsiivous: Nostat pois raskaat pihahuonekalut, otat ylös rallit, peset hiiren- ja myyränpaskat pois ja toivot, ettei myyräkuume tänäkään vuonna vielä iske... ja tietysti tonnimäärin liikenteen ja teollisuuden pölyä, jota täällä stadissa leijuu ilmassa. Nostelet painavat huonekalut ja rallit paikoilleen, ja päätät jälleen kerran lujasti - mutta ah niin turhaan - että ensi vuonna se prkl on vihdoin miehen vuoro...
Viemärin puhdistus. Inhaa töhnöä on kiva nyhtää viemäristä, varsinkin jos ei satu olemaan kumihanskoja kotona.
Silittäminen. Mä vaan vihaan sitä. Vaatteista tulee entistä ryppyisempiä. Sen takia mä en silitäkään enää mitään.
Puhtaitten pyykkien lajittelu ja kaappeihin vieminen. Ehdottomasti kaikista VIHATTAVIN kotihomma!
Auton ajaminen perheen lomamatkalla.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:20"]
Määrittele ensin kotityöt.
[/quote]
Eihän tuolle sanalle varmasti ole tiukkaa määritelmää, mutta arkijärjellä jokainen varmaan ymmärtää, mitä tässä ajetaan takaa.
Silittäminen. Mä vaan vihaan sitä. Vaatteista tulee entistä ryppyisempiä. Sen takia mä en silitäkään enää mitään.
[/quote]
En laske tätä varsinaisesti kotityöksi, koska tän voi jättää ihan hyvin tekemättäkin.
jääkaapin tyhjejnnys vanhoista ruoista.
Ikkunoiden peseminen huonoilla varusteilla. Kädet väsyy, vesi valuu pitkin ikkunoita jättäen viiruja ja selkä tulee saamarin kipeäksi. Vielä jos on kaksimetriset ikkunat metrin korkeudella lattiasta ja vielä jokaisessa huoneessa kuten meillä. :/
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:21"]
Määrittele ensin kotityöt.
[/quote]
Eihän tuolle sanalle varmasti ole tiukkaa määritelmää, mutta arkijärjellä jokainen varmaan ymmärtää, mitä tässä ajetaan takaa.
[/quote]
Minäkään en ymmärrä. Minusta mikään kotona tehtävä asia ei ole työtä. Ne ovat asioita, joita tehdään perheen eteen, että heillä on hyvä olla.
Talvi/kesä vaatteiden metsästys ullakolta.
Vessan peseminen on ihan hirveää!!! Sitten tiskaaminen ja silittäminen.
Tiskikoneen tyhjäys. Kaikissa mukeissa on pohjauomassa vettä. AAARGH!
Annetaanko plus peukku, jos tykkää työstä vai ei? Jos viestissä lukee tiskaus, ja minä pidän tiskauksesta, niin annanko peukun ylös vai alas?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:37"]
Annetaanko plus peukku, jos tykkää työstä vai ei? Jos viestissä lukee tiskaus, ja minä pidän tiskauksesta, niin annanko peukun ylös vai alas?
[/quote]
Peukku ylös on yhtäkuin samaa mieltä. Kun kysytään, mikä on inhottavin kotityö ja joku vastaa tiskaus. Tiskauksesta pitävänä et ole samaa mieltä, joten peukku alas.
17, annat plussaa, jos olet SAMAA MIELTÄ, eli INHOAT ko. hommaa. Annat negaa, jos oikeasti tykkäät työstä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:37"]
[/quote]
Peukku ylös on yhtäkuin samaa mieltä. Kun kysytään, mikä on inhottavin kotityö ja joku vastaa tiskaus. Tiskauksesta pitävänä et ole samaa mieltä, joten peukku alas.
[/quote]
Kaikki noista on vastenmielisiä. Peukutanko jokaista sitten??
Jaetulla ensimmäisellä sijalla. Astinpesukoneen tyhjennys ja puhtaitten pyykkien lajittelu ja kaapittaminen.
Ap aloittaa käsintiskaamisella.