Hiveleekö miehen itsetuntoa jos nainen on orgasmiherkkä?
Itse en ole, silloinkin, jos saan "nopeasti" menee useita minuutteja ja pitää olla stimulaatio kohdallaan ja minun rentona. Nautin tietysti seksistä vaikken saisikaan.
Olen netissä keskustellut seksistä ja saanut selville, että on naisia, jotka saavat orgasmin melko helposti ja useitakin kertoja seksin aikana.
Kommentit (8)
Vielä edelliseen viestiini lisäyksenä että nykyinen naiseni on hiukan haastavampi tapaus orgasmin saamisen suhteen. Joskus saattaa rakastellessa tulla helpostikin (yleensä jos tunnelma on sopiva; jos täytyy olla hiljaa esim. lasten takia tai ollaan ulkona tms.) ja joskus vaikka rakastellaan tunnin tai ylikin niin ei vaan tule.
Tiedän että se ei ole minun taidoistani tai varustuksestani kiinni vaan hänen päänsä sisällä piilee vastaus. Mutta silti se syö hiukan itseluottamusta rakastelun jälkeen kun jää se pieni kaiherrus mieleen, pitäisikö sittenkin olla isommin varusteltu (mulla on 17-18 cm kalu) tai kestää pidempään...
Nuolen, sormetan ja hyväilen hänelle innokkaasti orkun ennen tai jälkeen mutta joskus sekin ottaa paljon aikaa ja alkaa tuntua työltä, vaikka siitä työstä tykkäänkin :)
Ja nainen kyllä aistii jos sitä orkkua tekemällä tehdään! Eli silloin ei välttämättä tule kun hän ei pysty rentoutumaan. Ja miettii varmaan että kohta tuo parka väsähtää haaroihin...
Eli eli.. rentous, rento ja lämmin fiilis, aitous, rehellisyys, asioiden jakamista ja puhumista että saadaan kaikki stressitekijät pois mielestä!
M40+
Ei, sillä tuo menee urheilun puolelle.
Oma eukkoni sai 35 orgasmia peräkkäin, tulihan testattua.
Tavaran tiukkuus on isoa O:ta tärkeämpi. Jokaisesta äijästä tiukka tuntuu mahtavalta. Tiukan tavaran omistava nainen ikään kuin kerjää kunnon kyytejä.
Kyllä hivelee varsinkin kun olen normia pienemmällä varustettu. Jos kunnolla takaapäin painaa menemään niin parissa minuutissa muijalta tulee. Ja jos jatkaa niin tasaiseen tahtii kouristelee orgasmIen mukana. On jopa kerran pyörtynyt kun nuorempia oltiin. Varovainen pitää olla. Orgasmien lukumäärä pitää jää viiteen-kuuteen muuten on niin väsynyt ettei jaksa (eikä paikat kestä) enempää.
Ei tosiaan hivele.. emäntä kun saa sarja orgasmeja, vaikka vaan makaan alla kalu pystyssä.. miten se voisi hivellä mitään..
Rakastajalle taas joutuu tekemään kaikki kikka kolmoset että saa tulemaan, mutta kun se tulee ja voimalla, niin se jo hiveleekin itsetuntoa!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:44"]
Ei tosiaan hivele.. emäntä kun saa sarja orgasmeja, vaikka vaan makaan alla kalu pystyssä.. miten se voisi hivellä mitään..
Rakastajalle taas joutuu tekemään kaikki kikka kolmoset että saa tulemaan, mutta kun se tulee ja voimalla, niin se jo hiveleekin itsetuntoa!
[/quote]
Perse siinä taitaa joutua koville varsinkin, jos äijällä on iso kalu.
No kyllähän se hivelee, ei voi kieltää.
Seurustelin ennen nykyistä suhdetta naisen kanssa, joka sai rakastellessa miltei missä asennossa tahansa orgasmeja.. ja monta. Saattoi olla puolen tunnin rakastelussa tulla yli kymmenenkin kertaa. Oli se aikamoista herkkua omalle itsetunnolle varsinkin kun aikaisemmin oli kärsinyt "kolmen minuutin munan" ongelmasta. Entinen nainen oli tosi tiukka alapäästä ja tämä kyseinen tapaus taasen useamman lapsen synnyttänyt kypsempi nainen.