Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myönnän, en ole kovinkaan kiinnostunut työstä!

Vierailija
17.09.2013 |

Muutama vuosi mennyt työelämän ulkopuolella, enkä kyllä yhtään ole kaivannut. Nyt pitäisi aloittaa uudessa erilaisessa työtehtävässä, ja pakko sanoa, että en koe tätä miksikään huippuasiaksi. Olen huomannut, että pieni elämä sopii mulle oikein hyvin. Tietenkin se elämä pitää rahoittaa, ja siksi tässä taas mennään hetkeksi työelämän pyöritykseen paskapalkalla ja epäinhimillisiin työaikohin ainakin perheellisen näkövinkkelistä. Rahaa jää käteen jotain tonni, ja iltakahdeksan aikoihin sitten kotiin joka helvatan päivä, harmittaa jo valmiiksi, mutta muuta työtä en vaan saanut vaikka yritin mukavampiinkin paikkoihin. Ja sitten viikonloppuja myös töissä, mä en oikeasti ymmärrä miten meidän perhe tämän kestää, että äiti on aina poissa. Onneksi määräaikainen paikka, johon ei tarvitse jämähtää pitkäksi aikaa. Eikä edes vastaa koulutustasoani, vaan on ihan perus duunia. Jos vaan löytäisin jotain muuta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, vaikka teen ihan koulutustani vastaavaa työtä. En vaan ole koskaan ollut siitä mitenkään erityisen kiinnostunut. En kyllä sitä inhoakaan, vaan ihan neutraalia, ja onneksi hyvinpalkattua, leipätyötä tämä vaan on. Jos lottovoiton saisin, irtisanoutuisin saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla