Sanoin puhelin kädessä kolme kertaa "robotti"
Testaan, tuleeko robottiaiheisia mainoksia piakkoin näkyviin. Tiedän kyllä, että tekoäly kuuntelee, siksi testaan. Magneettimiekkonen kirjoitti minulle instassa JBL-kaiuttimesta, ja sain saman merkkisen kaiuttimen mainoksen.
Kommentit (5)
Mistä niitä magneettimiekkosia saa tilata?
Itse seisoin hetken valokuvausliikkeen ikkunan edessä, olin siis paikoillani ja seuraavana päivänä facebookia selatessa ko. liikkeen mainos tuli vastaan.
Olen alkanut epäilemään, että radiossakin tulee kohdennettua mainontaa. Eilen etsin puhelimella googlen kautta tietoa Jurtta -majoituksesta ja tänään autossa radiota kuunnellessa mainoksessa puhuttiin Jurtasta.
Ikäänkuin Jurtta olisi kovin yleinen majoitusmuoto.
Sama pätee myös musiikkikappaleisiin. Jos nyt vaikka kirjoitan tähän Eurythmix - Miracle Of Love niin kappale taatusti soi Radio Novassa muutaman päivän sisällä...
No Conspiracy kirjoitti:
Itse seisoin hetken valokuvausliikkeen ikkunan edessä, olin siis paikoillani ja seuraavana päivänä facebookia selatessa ko. liikkeen mainos tuli vastaan.
Olen alkanut epäilemään, että radiossakin tulee kohdennettua mainontaa. Eilen etsin puhelimella googlen kautta tietoa Jurtta -majoituksesta ja tänään autossa radiota kuunnellessa mainoksessa puhuttiin Jurtasta.
Sama pätee myös musiikkikappaleisiin. Jos nyt vaikka kirjoitan tähän Eurythmix - Miracle Of Love niin kappale taatusti soi Radio Novassa muutaman päivän sisällä...
Ei se kuule mitään. Niissä radio ohjelmissa on usein toisteltu samoja juttujakin mitä itsekseni olen höpöttänyt.
ZincMan
No Conspiracy kirjoitti:
Mulla on Spotify, mutta ei maksullinen versio. Maksullisessa versiossa saa siis kuunnella musiikkia rajoituksetta ilman mainoksia ja valita biisit, joita kuuntelee. Maksuttomassa versiossa taas saa skipata 6 biisiä tunnissa ja tulee mainoksia. No, kuuntelen Spotifytä usein, mutta jos mikään kuudesta biisistä jotka saa skipata ei nappaa, niin menen Youtubeen kuuntelemaan. Ja näitä biisejä, joita Youtubessa kuuntelen alkaa sitten tulemaan usein. Sen verran usein tapahtunut, etten usko olevan sattumaa. Youtube-tiliä minulla ei ole.
Facebook imuroi kirjoittamiasi sanoja ja insta on osa fb:ta. Puhelimesi sen sijaan ei kuuntele sinua ellet ole laittanut sellaisia asetuksia.