Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 10:09"]

Kyllä nyt kelpaa siwankassojen katsoa peiliin.

"Johanna Mia Mari Tukiainen
Joudun hylkäämään oman isäni, tekstiviestit ovat niin sairaita etten kykene enää antamaan niitä anteeksi. Olen tosi pahoillani.
Tykkää · · Jaa · 7 tuntia sitten via matkapuhelin · "

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1031,575

[/quote]

Nyt täytyy kyllä sanoa, että on kauhein koskaan lukemani keskusteluketju. Eikä näyttänyt olevan edes ainoa sivulla. Eikö suomalaisilla ole parempaa tekemistä kuin haukkua jotakin ihmistä netissä vuosi tolkulla, vieläpä noin sairaasti? Minulla ei ymmärrys riitä näitä ihmisiä kohtaan.

Vierailija
2/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyssä on eri julkkiksille omat keskusteluketjut. Tuksulla on menossa jo vol. 92.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtikaa köyhät!

Vierailija
4/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pelastaisi Johannan? Tuskallista katsoa ihmistä, joka näyttää siltä ettei enää edes tajua missä on :(

Vierailija
5/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih tuota hehkeää suomalaista naisellisuutta!

Vierailija
6/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kelpaa siwankassojen katsoa peiliin.

"Johanna Mia Mari Tukiainen
Joudun hylkäämään oman isäni, tekstiviestit ovat niin sairaita etten kykene enää antamaan niitä anteeksi. Olen tosi pahoillani.
Tykkää · · Jaa · 7 tuntia sitten via matkapuhelin · "

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1031,575

Vierailija
7/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna itkee ja tanssii, pyyhkii kyyneleitä

Vierailija
8/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.

Just no.

Vierailija
9/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glamour on tainnut rullaantua vyötärön seutuville. Ei se ihan kohdallaan ole.

Vierailija
10/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi tosiaan itkevän. Ihmetyttää miksi ihmiset haukkuvat ja provosoituvat  Johannan hölmöistä kommenteista, nuo kommentit noilla palstoilla on kirjoitettu ihan raivon vallassa. Eikö ihmiset todellakaan tajua että kyseessä on sairas ihminen, joka on avun tarpeesa? Heille Tuksu tuntuu olevan sirkushuvia, ihan niin kuin joku BB tai muu vastaava paska.

Vierailija
11/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Siis ei pelkästään tuo Johannan touhu vaan tällainen ihme oman itsetunnonpönkitys jonkun toisen kustannuksella. Toivottavasti ap ja kumppanit teille tulee hyvä olo kun  saatte pilkata sairasta ihmistä.

Vierailija
12/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä on tiensä valinnut ja sillä tahtoo pysyä.

Vierailija
13/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt katsomaan loppuun asti. "Eroottista" toimintaa siideripullon kanssa, huh?

Vierailija
14/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 10:36"]

Itsepä on tiensä valinnut ja sillä tahtoo pysyä.

[/quote]

Tällainen kuva on minullekin tullut. Ystävät, läheiset ja tuttavat ovat tahtoneet auttaa vuosiakausia, yhä uudelleen. Aina päätyvät vihattujen ihmisten listoille ja J. itse on synnitön ja väärinymmärretty. Hän syyttää kotiperhettään vielä ojanpohjallakin, asunnottomana, alkoholisoituneena,. alennustilassa.

Ainoa oikea teko lähimmiltä on nostaa kädet pystyyn, lakata tarjoamasta juotavaa ja yösijaa, kun rahat ovat menneet aineisiin... tai ties mihin. 

Raittius ja avun hakeminen henkisiin ongelmiin on ainoa mahdollisuus.

Vierailija
15/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskelikö se jotain sidukkapulloa kuin olisi ottanut suihin? Tosirakkautta.

Vierailija
16/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää kuinka alas ihminen voi vajota. Mutta jokainen meistä itse valitsee tiensä, ei siinä voi muita syyttää. Toivottavasti Johanna selviää ylös ojanpohjalta. Ehkä ystävänsä Ike vois auttaa?

Vierailija
17/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista.

Vierailija
18/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Tukiainen aloittaa kotihoidon

Julia Tukiainen. Kuva: Tukiaisten kotialbumi.

- Olen päättänyt, että nyt oli viimeinen kerta Meilahdessa, Julia Tukiainen kertoo Iltamakasiinille.

Julia Tukiainen on jälleen joutunut hoidettavaksi Meilahden sairaalaan. Hän kertoo tämän olevan viimeinen kerta elämässään. Hän kertoo aikovansa tästä lähtien hoitaa itseään paremmin.

- Nyt alkaa kotihoitojakso. Hoito on Meilahdessa valtavan hyvää, mutta kotihoidossa pidetään huolta, että otan piikit ja syön terveellisesti. Kaksi hoitajaa on tulossa tapaamaan minua torstaina, Julia Tukiainen toteaa.

- Olen siis jälleen kerran Meilahdessa. Tapasin diabeteshoitajani tänään. Sanoin suoraan itku kurkussa, että hoitoni ei ole sujunut toiveiden mukaisesti, en selviä tästä hengissä.

Sairaalaan Julia joutui perjantaina.

- Tämä on varmaan Suomen paras sairaala, täällä on parhaat lääkärin.  Nyt vähennän alkoholinkäyttöä. Jos juon, niin se jää yhteen iltaan. Mitään putkia ei saa olla.

- Minua kuyllästyttää, että minulle nauretaan, mutta ei tämä ole mikään naurun asia. Nyt on vahva tukiverkosto ympärilläni.

Julia asuu nyt yksin Jollaksessa, sillä Johanna on muuttanut keskustaan.

- Asun Jollaksessa, etsin alakerran huoneeseen vuokralaista. Johanna muutti pois.

IM

http://iltamakasiini.fi/julia-tukiainen-sairaalassa-nyt-muutan-elamani-suunnan/

Toivottavasti saa vaihdettua myös lukot asuntoonsa, hankittua itselleen uudet tunnukset Facebookiin ja  vaihdettua vielä puhelinnumeronsakin. Ei pääse isosisko enää sotkemaan elämää, rakastumisia ja ystävyyssuhteita Juliaksi tekeytyneenä.

Vierailija
19/21 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, video poistettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan