Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjupanta koiralle

Helpatkaa
26.08.2020 |

Onko täällä koiraihmisiä jotka osais arvioida onko ketjukaulain koiralemme hyvä vaihtoehto? Eli siis kävelee vierellä hihna löysällä, mutta heti kun vastaan tulee koira niin alkaa räyhääminen ja sitten huohottaa pannassa. Aina jos tulee koira vastaan käännyn vain jos mahdollista. Koirani on siis jo 3v ja olen yrittänyt kouluttaa namipaloilla ja se on myös vähän auttanut rauhoittamaan tilanteita. Ja siis tilannehan on sellainen että ollaan kokeiltu kaikenlaisia valjaita mutta niistä pääsee irti jos vain haluaa. Ja siis jos pysyisikin valjaissa ja normi pannassa olisi niin kova veto että kukaan jaksaisi sitä pidellä koiran tullessa vastaan. Sen takia olemme kokeneen kuristuspannan parhaimmaksi koska siinä sen saa hallittua ja vähemmän räyhää muille kun ymmärtää että ei kannata. Kertokaa mielipiteenne ja neuvoja? Koira on siis aika iso päälle 40kg labbiksen ja sakemannin sekoitus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuonopanta on paljon parempi. Ei vedä sen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuristuspanta on hyvä väline koulutukseen, mutta ei oikeastaan ole tarkoitettu tuollaiseen jatkuvaan vetämiseen. ota sellainen puolikuristava, siinä ei koira vedä niin tiukoille että henki salpaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon puhunu äitille että ois parempi hankkia puolikuristava ja kuonopannastakin olen puhunut mutta se ei ole sitten kuunnellut ja tuntuu että vanhempani eivät välitä tästä ongelmasta joka on ollut jo 3vuotta. Ja siis minkälainen kuonopanta olisi parhain kun ei olla koskaan sellaista käytetty?

Vierailija
4/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsella on noin iso koira? Nyt ihan ensimmäiseksi koirakouluun ja koko perhe osallistuu.

Vierailija
5/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika taitaa olla hihnan toisessa päässä. Remmirähjääminen vaatii kouluttamista ja vie aikaa, millään kuristuspannoilla sitä ongelmaa ei ratkota. Kuinka paljon itse rauhoittuisit siitä jos joku sinua kuristaa?

Vierailija
6/6 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella noin iso koira sen takia että sitä on minun pakko ulkoiluttaa koska kukaan mukaan ei sitä aina tee? Ei ole koira koulua tälläisestä pikku kylässä kun ei mitään muutakaan oo. Siihenkään ei vanhemmat ole reagoineet vaikka olen sanonut koira koulusta. Tämän vielä lisään että en yrittääkään kouluttaa koiraani minkään pannan avulla, lähinnä siksi että oma olo on itsevarmempi ja uskallan edes kohdata muita koiria kun tiedän että saan varmasti sillä hallittua. Välillä käytän myös normaalia pantaa ja aion sen puolikuristava hommatakin koska tuntuu jo itse vähän pahalta käyttää sellaista inhottavaa kuristavaa mutta ei ole muutakaan vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi