Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sopeutua miehen perheeseen ja sukuun? Ei tunnu onnistuvan vaikka yritän...

Vierailija
17.07.2006 |

Olen siis itse kahden yrittäjän lapsi. Lapsuudessa ei mitään puuttunut, ja meille lapsille haluttiin taata koulutus yms. pärjääminen elämässä.

Elämänohjeiksi saimme että työtä pitää tehdä ja kantaa itse vastuu itsestä jne. eli kunniallinen perhe kyseessä. Isä joi yhden oluen joka juhannus.

Miehen perhe on taas hiukan eri sorttia: he ovat " elämäntapatyöttömiä" eli työtä olisi mutta eipä kiinnosta tehdä. Samoin viina maistuu ja kovasti he uhoavat että tuet on liian pieniä, voi heitä rassukoita...

Omat vanhempani eivät ole vielä tavanneet mieheni vanhempia - sanon suoraan että häpeäisin esitellä mieheni vanhemmat omalle suvulleni.

Mieheni vanhempien mielestä näet yrittäjät on ahneita paskoja ja on yrittäjien vika vähintäänkin että toimeentulotuki ei ole isompi. Yrittäjät kuulemma haalivat kaikki rahat Suomesta itselleen - rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy.

Emme siis ole voineet pitää häitä, tai lapsille kastajaisia yms. missä vanhempamme tapaisivat.

Pääsisinkö jollakin tavalla yli siitä että häpeän appivanhempiani? Miestäni heidän mielipiteensä eivät haittaa, eikä se että heivät juuri käy suihkussa eikä käytöstapoja ole yhtään jne.

Heistä on tosi hauskaa jos joku ajaa humalassa ilman turvavyötä pienet lapset kyydissä ja sillä tavalla.

Onkohan kukaan ollut samassa tilanteessa? Olenko minä ihan moukka, kun tuntuu sille....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollainen? Ilmeisesti vai ihan siedettävän kun olet sen mieheksesi kelpuuttanut. Oletko kertonut vanhemmillesi millaisia he ovat? En osottais minkään innolla heidän yhteentörmäystään mut kun kerran näkevät niin kai se siitä ja ei niiden pakko oo vissiin usein nähdäkkään.

Vierailija
2/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen takia juhlia jätetä pitämättä? Isompi ongelma sinulle voi tulla miehesi kanssa, jos hänelle ei työt maistu nytkään ja itse olet perheestä missä työtä arvostetaan.

En povaa teille pitkää liittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten toisesta tulee esiin ne huonot puolet vasta lapsien ja pitkän ajan myötä! Eikä tuo miehen suku tosiaankaan helpota meidän tilannetta.

Mainittakoon vielä että mieheni kaikkien veljien vaimot ovat eronneet miehistään " ihan yllättäen ilman mitään syytä" , siis appivanhempieni mielestä.

Nämä kaikki miniät olivat ahkeria, työtätekeviä ihmisiä joten ymmärrän....

Ap

Vierailija
4/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei juuri siivouksesta välitä ja joskus kun tulen kotiin, täällä onkin ihan tuntemattomia ihmisiä kylässä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi