Se on aika kamala järkytys ja mielipaha kun alkaa näyttää
äidiltään! Peilistä mua katsoo epämiellyttävän kovasti äitini näköinen nainen.
Jos olisin edes pitänyt äidistäni, niin se ei olisi niin paha mutta kun me ei olla oikein tultu koskaan juttuun keskenämme.
Mikähän avuksi?
Kommentit (10)
Minun äitini näyttää niin nätiltä, että olen ylpeä, jos joku päivä näytän häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda hiustyyliä
Tätä voisin kokeilla sitten kun korona on ohitse ja pääsee taas kampaajalle.
Ole onnellinen ettet näytä isältäsi. Oma tytär valittaa aina kun sattui geenilotossa saamaan isänsä kolhot piirteet.
Mä näytän mun edesmenneeltä mummoltani - jotenkin hätkähdyttävää, muttei nyt järkyttävää kuitenkaan.
Ei toi vielä mitään. Mä näytän mun mummolta!
Yritän aina ajatella, että lapsena mä tykkäsin kovasti mun mummosta eikä mua haitannut yhtään sen kaulapussi ja roikkuvat posket. Mummo oli ihana.
Ole hyvilläsi, ettet ala näyttämään mittarinlukijalta!
Minä en näytä äidiltäni. Mutta isältäni kylläkin! Ja se on todella inhottavaa, koska en ole ollut isäni kanssa missään tekemisissä ja olen katkaissut välit häneen ja toivon että hän kuolee pois. Ei ihme, etten tykkää tuijottaa itseäni peilistä koko aikaa kuten muut naiset...
Ja kaverin veli on myös isänsä näköinen. Kys. mies oli mielenvikainen ja lopulta tuhosi kotinsa polttamalla talon ja samalla itsensä. Ja moni sukulainen ei voi sietää tuota kaverin veljeä, koska hän näyttää isältään. Eihän se lapsen vika ole, että on perinyt isänsä geenit ja näyttää samalta kuin isänsä :O
Jep. Näin päässyt käymään täälläkin. Rupesin meikkaamaan enemmän, etten näyttäisi niin samalta.