Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän tämä ole normaalia Hollywood-tähteä yhtään laihempi!

Vierailija
16.09.2013 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013091617493943_vi.shtml

Itseasiassa vähän treenatun näköinen mun silmiin. Miten tuosta muka saa "hälyttävän laihan"?

Jos olisi isot silikonidaisarit, niin upeaksi vain hehkutettaisiin eikä laihuutta huomattaisikaan. Heti, kun on pienet rinnat, niin "onpas se laiha!"

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa on ihana ja upea. Tosiaan aina ollut yhtä siro, näyttää hoikalta, mutta treenatulta. Hälyttävältä tuo näyttää tosiaan treenatun toimittajan mielestä siksi, ettei Vanessa ole silikonimeloneja, vaan luonnolliset pienet rintansa.

Pitkään fanitin muuten Johnnyä, siis ainakin 90-luvun alkuvuosilta, mutta mulle Johnny Deppin pisteet muuten putos nolliin, kun jätti upean Vanessan ja perheensä jonkun blondibimbon vuoksi. Hyi mikä elttaantunut vanha ukko, joka luulee muuttuvansa nuori nainen kainalossaan muka itsekin nuoremmaksi.

Vierailija
2/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 16:00"]

Näyttääpäs sen korkkarit isoilta sen jalkaan.

[/quote]

Huomasin saman, ne on kyllä ainakin numeroa liian isot. Nainen itse näyttää minustakin olevan hyvässä kunnossa. Ja olen muuten huomannut tuon tissiasiankin - jos on silarit niin on aina "muodokas kaunotar", vaikka mittasuhteet olisivatkin naurettavat ja muu vartalo luurangonlaiha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 16:24"]

Vanessa on ihana ja upea. Tosiaan aina ollut yhtä siro, näyttää hoikalta, mutta treenatulta. Hälyttävältä tuo näyttää tosiaan treenatun toimittajan mielestä siksi, ettei Vanessa ole silikonimeloneja, vaan luonnolliset pienet rintansa.

Pitkään fanitin muuten Johnnyä, siis ainakin 90-luvun alkuvuosilta, mutta mulle Johnny Deppin pisteet muuten putos nolliin, kun jätti upean Vanessan ja perheensä jonkun blondibimbon vuoksi. Hyi mikä elttaantunut vanha ukko, joka luulee muuttuvansa nuori nainen kainalossaan muka itsekin nuoremmaksi.

[/quote]

Hehe, tässä tuli mulle joku ajatusvirhe. Toimittaja ei tietysti ole treenattu, vaan ehkä pikemminkin tottumaton näkemään normaaleja naisvartaloja kaikessa monipuolisuudessaan.

Vierailija
4/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyseistä naista seurannut mitenkään, mutta miltä hän on näyttänyt ennen eroa, voisiko "hälyttävä laihuus" olla verrannollinen aiempaan ulkonäköön?

Vierailija
5/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalainen se on mun mielestä ollut aina.

Vierailija
6/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina ollut siro! EI yhtään laihempi nyt kuin aiemminkaan. 

Lisäksi hän ei näytä ollenkaan riutuneelta, pikemminkin hehkuvalta :)

Vierailija
7/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatulta hoikalta näyttää, kuten aina, mutta miten noi posket noin lommolla on?

Vierailija
8/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tuo laiha on ollut. Pää vain on suhteettoman suuri vartaloon nähden, kun hän on niin lyhyt.  

Vierailija
9/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:34"]

Treenatulta hoikalta näyttää, kuten aina, mutta miten noi posket noin lommolla on?

[/quote]

Sillä on vain niin korkeat poskipäät, että helposti näyttää lommoposkiselta.

Vierailija
10/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa mitään radikaalia eroa aiempaan. Mun mielestä Vanessa on ollut aina suurinpiirtein tuon kokoinen. Ei näytä mitenkään aliravitulta vaan tavalliselta hoikalta naiselta.

Lehdet myy otsikoilla, joten on luultavasti vääristelty tarkoituksella jotta saataisiin enemmän ihmisiä ostamaan lehti/lukemaan juttu.

Vierailija
11/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa on aina ollut laiha, ja itse asiassa musta hän näytti noissa kuvissa paremmalta kuin pitkiin aikoihin. Kädet ja jalat näytti lihaksikkailta, eli päinvastoin näytti minusta nimenomaan treenatulta, kun aiemmin on vain näyttänyt todella laihalta. Ihmettelin myös tätä "uutista".

Vierailija
12/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aina ollut tuollainen keijukaismainen ja tyttömäinen kropaltaan.

Vierailija
13/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuo Vanessa oli todella söpö hippityttö teininä :)

http://ruudketelaar.files.wordpress.com/2012/06/vanessa-paradis-220333.jpg

http://content.internetvideoarchive.com/content/photos/494/020781_15.jpg

Pisteet siitä ettei koskaan mennyt korjauttamaan etuhampaiden välissä olevaa persoonallista rakoa.

Vierailija
14/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mun idoli, kun olin itsekin nuori. Oli ihan tosi kaunis mun mielestä ja haaveilin aina, että olisinpa saman näköinen. :D

Vierailija
15/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin, olen saman ikäinen kuin hän.

Muistan sen ekan musavideonsa, Joe Le Taxin, biisi jossa kiva svengi :) Marilyn & John on hyvä rauhallinen ja tunteikas biisi, kannattaa hakea ja kuunnella ne YouTubesta.

Vierailija
16/16 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpäs sen korkkarit isoilta sen jalkaan.