Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli välttelee elatusmaksuja.

Vierailija
01.08.2008 |

Mieheni veli on noin kolmikymppinen ja erosi kihlatustaan nooin 7 vuotta sitten. Tuolloin tällä sankarilla ja kihlatulla oli noin vuoden ikäinen tyttö. Miehen veli on nähnyt lastaan 7 vuoden aikana 3 kertaa ja väittää, ettei ole päästetty lapsen lähelle. Lapsi käy meillä yökylässä keskimäärin kahdesti kuukaudessa ja vierailee paljon myös isän puolen isovanhemmilla. Aina on lapsen isäkin meille kutsuttu kun lapsi täällä on ( lapsen äidin luvalla ), mutta aina hänellä on niiiiiiin paljon muuta menoa ettei ehdi tulla valitettavasti.

Nyt sitten kävi ilmi, ettei isukki ole maksanut elatusapua lapselle, kun äidin suku on varakas. Siis itse meille kertoi, ettei halua maksaa, kun äidillä on rahaa kuitenkin niin ja niin paljon. Nyt sitten minun pitää pitää suu kiinni ja näytellä että en välitä tilanteesta tai sitten kerron mitä olen mieltä ja loukkaan appivanhempiani ( miehen veli kertoo heille varmasti jos joku jotain negatiivista sanoo ). Seetanan tunari! Totaalisen teini!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ehkä tuossa tilanteessa niin hirveästi surettais vaikka loukkaisinkin appivanhempia joille heidän sankaripoikansa menee itkemään että olin hälle ilkeä.

Vierailija
2/5 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ensimmäiseksi ulosoton kautta ne maksut jos yleensä töissä käy vaikka ois miljoona muuta velkaa niin ellarit eka päältä pois. On paljon miehiä jotka ei maksa ja luulee tekevänsä kiusaa exälleen mutta kiusa tulee omaan nilkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kyllä pitää saada miehen velikin viimeistään nyt tajuamaan edes jotakin vastuusta. Pitäisikö laittaa mies asialle? Jos mies höykyttäisi veljeään ja takoisi järkeä? Jos se vaikka toimisi.. Olisiko minkäänlaisia vinkkejä kellään? Ap

Vierailija
4/5 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo asia siis sinulle kuuluu?

Jos heillä on vahvistettu elatussopimus, niin miehen tulee se maksaa ja jos ei maksa, niin sitten maksaa ulosoton kautta tai jos on vähävarainen, niin yhteskunta maksaa sen minimin eli noin 130.

Onko se lapsi tunnustettu?

Mielestäni tuo asia on kuitenkin täysin äidin asia eikä sinun. Jos äiti katsoo, että ei elatusmaksuja tarvitse, niin se on tietty tavallaan lapselta pois, mutta jos äiti silti saa lapsen elatettua, niin se on kuitenkin aika marginaalinen juttu.

Vierailija
5/5 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on varakas ja rahaa on joka tapauksessa kaikkeen mihin tarvitaan? Vai pitäiskö lapselle ostaa purjevene tai omakotitalo vai muu odottelemaan ja nimenomaan isän rahoilla?

En oikein ymmärrä. Oleellisempaa tuossa on se ettei isä kanna vastuuta läsnäolevana isänä. Toisaalta lapsella on kuitenkin hyvin kun on isänpuoleisia sukulaisia.

Munkaan mielestä ei ole sun asiasi ollenkaan. Voit olla lapselle rakastava sukulainen, aikuiset on itse vastuussa omista asioistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi