Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mua hirveämpää ihmistä olla olemassa?

Vierailija
16.09.2013 |

Olen pettänyt.

Olen varastanut. Useasti.

Olen työssäni toiminut erittäin epäeettisesti.

Olen käyttänyt niin paljon perheen rahaa omiin turhuuksiini, ettei meillä ollut kesällä varaa mennä Särkänniemeen.

Mitä maailma menettäisi, jos vain kuolisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 13:44"]

Minusta ei kuulosta kovin hirveältä, vaan aika normaalilta epätäydelliseltä ihmiseltä...jos olisit vaikka murhannut, hyväksikäyttänyt lapsia ja ajanut jonkun itsemurhaan, voisit jo päästä tuollaiselle hirveimpien ihmisten listalle.

[/quote]... tai hyväksikäyttänyt vaikka ihan vaan aikuisiakin, ja/tai yrittänyt ajaa jonkun itsemurhaan, ja/tai kohtelisit muita ihmisiä sadistisesti.

Vierailija
2/5 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt samoja juttuja kuin sinä, pettänyt ja varastanut, ja miettinyt aivan liikaa vain itseäni. Ja olen kyllä miettinyt myös, että parempi jos vain minua ei olisi. Mutta sitten taas mietin, että sekin on totta että aina on joku joka jäisi suremaan minun kuolemaani, ja taas aiheuttaisin surua, joten sekään ei ole paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulosta kovin hirveältä, vaan aika normaalilta epätäydelliseltä ihmiseltä...jos olisit vaikka murhannut, hyväksikäyttänyt lapsia ja ajanut jonkun itsemurhaan, voisit jo päästä tuollaiselle hirveimpien ihmisten listalle.

Vierailija
4/5 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyttä et voi muuttaa, mutta uuden elämäntavan voit aloittaa vaikka heti.

Vierailija
5/5 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa aika kamalalta muttei niin kamalalta että sun kuolla tarttis. Sen sijaan voit aloittaa uuden, paremman elämän ja ruveta opettelemaan pois noista pahoista tavoista. Itsekkyydestä.