Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puumanaiset ja nuoret aikuiset miehet

Vierailija
16.09.2013 |

Oletko nainen ja nuoremmat miehet kiinnostaa? Tai oletko nuori aikuinen mies ja vanhemmat naiset kiinnostaa? Aihe on nyky-yhteiskunnassa vielä melkoinen tabu vaikka puumanaisten ja nuorten aikuisten miesten suhteilla voisi olla paljon hyviäkin puolia. Puolin ja toisin!

Olemme aloitelleet aiheesta keskutelua facebookissa ja kaipaisimme lisää porukkaa mukaan. Tervetuloa ihan vaan kurkkaamaan tai sitten rohkeasti tykkäämäänkin. Löydät meidät facebookissa alla olevasta linkistä tai facebookissa hakusanoilla Puuma Consulting.

https://www.facebook.com/pages/Puuma-Consulting/514570951931032

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan määritellä "puuma". Jotenkin tulee mieleen samanlainen nainen kuin Facebookin sivuilla: huoliteltu ja hyväkuntoinen kaunotar. Jotenkin oksettaa näin 25-vuotiaana miehenä kun näkee välillä viisikymppisten pubiruusujen päällä "puuma" paidan, olettaen että seksiin halukas vanha nainen olisi automaattisesti nuorten miesten makuun. Jos naiset ovat puumia, niin pitäisikö minua kutsua pennuksi vai mikäs minä sitten olen? Parit kypsemmät kyllä kutsuneetkin pennuksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla äiren kanssa. Olen 42-vuotias. Haluaisin naisen. Onko mitään mahdollisuuksia? Olen melko kokematon vielä, kun täällä ei ole kuin mummoja. Nainen saisi olla iältään 35-50-vuotias.

Haluaisin nussia paljon, kun on jäänyt aika paljon väliin olosuhteiden pakosta. Arvelisin, että kerta päivässä vähintään pitäisi saada, mutta mieluummin joinakin päivinä parikin kertaa. Voisko joku nainen lähteä maalle pantavaksi?

Vierailija
5/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen facebook-sivu! *hymy*

Vierailija
6/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 11:22"]

Ihan mielenkiintoinen facebook-sivu! *hymy*

[/quote]

en omista facebookkia, saisko joku laitettua snapshotin tai vastaavaa niin näkis tuon sivun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi