Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuteli miestä naisystävänsä edessä.

Vierailija
16.09.2013 |

Ystäväni kertoi olleensa miesystävänsä saa juhlissa. Sinne tuli miehen kaveri. Miehet halasivat ja suurenivat kielen kanssa pitkään toisiaan naisen silmien edessä. Miten itse reagousit jos miehesi tekisi noin? Itse en pitäsis asiasta ja olin pahoillani ystäväni puolesta. Mielestäni mies toimi tökerösti naista kohtaan. Tämä tapahtui saman illan aikana useasti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kuulemma sanonut että näin hän aina tämän miehen kanssa tekee. Musta tosi ällöä ja loukkaavaa naista kohtaan. Pari on vielä vasta tutustumisvaiheessa. Ovat tunteneet muutaman kuukauden. Itse en jatkaisi suhteen rakentamista tällaisen miehen kanssa. Luulisi että jos mies on ihastunut naiseen niin haluaisi tehdä hyvän vaikutuksen häneen ja osoittaa välittämistä. Mutta hän huomioikin tällaisella hienolla eleellä mieskaveriaan jättäen ihastuksenkohteensa katselemaan sivusta mitä miehet touhuavat.

Vierailija
2/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöthän on tehnyt tota maailman sivun saadakseen huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu siitä millanen suhde niillä on. Jos on tollanen läheinen ystävä jonka kanssa "hassutellaan" niin ok, mutta se on varmaan selvinnyt jo suhteen alkuaikoina.

Vierailija
4/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla muidenkin ajatuksia asiasta.

Vierailija
5/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuu :)

Vierailija
6/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä menee liian ällöksi jo kielen kanssa imuttelu, varsinkin jos se tapahtuu useamman kerran. Sinällään pussailussa nyt ei ole mitään kummaa, kyllä meillä kaveriporukassa pussaillaan kännissä toisiamme pikaisesti yli sukupuolirajojen, mutta ne on vaan vitsejä moiset. Siksi ihmettelisin toistuvia kielareita.

Vierailija
7/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervotonta! Toi on just kun mun entisestä elämästä! Olen nauranut sille katketakseni monen monituista kertaa!

Kun siis siitä miehestä tuli yksi entisistäni. Silloin just ei naurattanut yhtään.

Vierailija
8/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta mieheni saa imutella muita miehiä jos lystää. Vähän tekopyhää ja kaksinaismoralististahan tämä on, mutta naisten kanssa imuttelusta tulisin kyllä mustasukkaiseksi.

Vierailija
9/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista. Ainkaan jos sitä tapahtuu usein.

Vierailija
10/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun pelaa korttinsa oikein tuossa tilanteessa, hänellä on hyvät mahdollisuudet kimppakivaan.

Vierailija
11/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah mitä vittua :D

Vierailija
12/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti niin että muita ei tällainen häiritsisi oman miehen käytöksessä? Meillä asiasta tulisi kova riita. Olisi se sitten mies tai nainen.

Vierailija
13/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti niin että muita ei tällainen häiritsisi oman miehen käytöksessä? Meillä asiasta tulisi kova riita. Olisi se sitten mies tai nainen.

Vierailija
14/14 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko se jotenkin vitsi vai onko näillä miehillä suhde? Jotenkin ton tarinan pitäisi jatkua jollain tavalla, miten mies selitti tekoa? En mä varmaan osaisi edes suhtautua mitenkään koko tilanteeseen ennenkuin saisin mieheltä jonkun selityksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi