Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö vauvan nukuttaminen ole vaikeaa päivisin kerrostalossa asuvalle?

Vierailija
26.08.2020 |

Työntelet vaunuja parvekkeella edestakaisin ja saada näin nukahtamaan ulos?

Okt/rivariasukkaalla helpompaa...käyt tekemässä pienen lenkin vaunujen kanssa ja sen jälkeen jätät vain ulos.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tarvinnut niitä sen enempää liikutella edestakaisin. Riitti, kun vähän heijasi.

Vierailija
2/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä nukahti niin sikeasti kärrytellessä että saattoi tuoda hissillä ylös asuntoon ja parvekkeelle ilman että heräsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkui sängyssään.

Vierailija
4/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ei ole parveketta? Vauva ei nuku ollenkaan? Oikeesti, sisälläkin saa nukkua.

Vierailija
5/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi heräsi kun vaunut pysähtyivät tai edes tasaantui. Esim. kaupassa ei voinut käydä, kun oli liian tasaiset lattiat. Eli jos ei halunnut vetää koko päiväuniaikaa hikilenkkiä, oli helpompi nukuttaa sisälle. 

Me tosin  ei asuttu kerrostalossa vain päivisin vaan myös öisin.

Vierailija
6/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos? Miksi jättäisin ulos? Ei mitään syytä. Sitten ulistaan kuinka koirat, kissat, ketut, ilvekset, sudet ja vaikka mitkä hyppivät vaunuihin. Yksinkertainen ratkaisu: vauva nukkuu sisällä.

Vierailija
7/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset nukahtaa kun nukahtaa. Syliin tai sänkyyn tai vaunuihin. Missä nyt sattuu olemaankaan. Ei niitä tartte erikseen nukutella. 

Vierailija
8/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos? Miksi jättäisin ulos? Ei mitään syytä. Sitten ulistaan kuinka koirat, kissat, ketut, ilvekset, sudet ja vaikka mitkä hyppivät vaunuihin. Yksinkertainen ratkaisu: vauva nukkuu sisällä.

Ainakin meille neuvolatäti suositti ihan ulkona nukkumista vauvalle.

Vierailija
9/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan puutalossa ei oo itsestäänselvyys jättää lasta pihalle vaunuihin. Kerrostaloissa sentään oma parveke. Olen nukuttanut kaksi lastani kerrostalon parvekkeella ja hyvin on nukkuneet.

Vierailija
10/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun haja-asutusalueella. Tästä menee ohi tie, joka ei nyt ole varsinaisesti vilkkaasti liikennöity, mutta kyllä siinä koko ajan kulkee autoja harvakseltaan. Mun nuorempi lapsi ei nukkunut ulkona, koska hän heräai autojen ääniin. Vanhempi lapsi nukkui kyllä ulkona. Että ei se aina mene niin kuin suunnittelee.

Vierailija
11/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan puutalossa ei oo itsestäänselvyys jättää lasta pihalle vaunuihin. Kerrostaloissa sentään oma parveke. Olen nukuttanut kaksi lastani kerrostalon parvekkeella ja hyvin on nukkuneet.

Anteeksi, mutta miten talon materiaali vaikuttaa tähän?

Vierailija
12/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kivitalon pihalle?

Vierailija
13/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi jättää lasta pihalle vaunuihin. Näin Turussa.

Vierailija
14/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meille neuvolatäti suositti ihan ulkona nukkumista vauvalle.

Missä neuvolassa on tuollaisista asioista puhuttu? Ei meillä vaan.

Vierailija
15/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nukkui sängyssään.

Meillä myös paitsi jos aloitin pitkän vainulenkin päikkyjen ajaksi.

Kaikesta se porukka jaksaa keksiä ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi