Mies lupasi kun lapsi syntyi
Että rakennutetaan tähän taloon lisäsiipi tai ainakin yläkerta kuntoon. Mitään ei ole tapahtunut. Tilaa tarvittaisiin nyt kun lapsi on iso. Suututtaa. Suututtaisiko sinua?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
On hänellä varmaan joku syy. Ehkä hän ei silloin vielä tiennyt, että rahat ei riitäkään tai teillä ei ole voimia remontin keskellä asumiseen.
Kyllä rahat riittäisivät ja koko ajan kaikki paikat repsottaa eikä ota mitään kantaa asiaan. Itse ei osaa rempata, kun peukalo keskellä kämmentä mutta remppamiehiä olisi ketä voisi pyytää remontoimaan.
Vierailija kirjoitti:
No pyydä itse niitä remppamiehiä.
Kun mies lähettää ne pois.
Sitä ei vaan kiinnosta ja on luvannut koska oon asiasta jankannut.
Ala hoitamaan hommaa ite.
Vierailija kirjoitti:
Ala hoitamaan hommaa ite.
Ei se anna hoitaa. Remppamiehet se lähettää takaisin eikä se anna mun rempata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pyydä itse niitä remppamiehiä.
Kun mies lähettää ne pois.
Onko se 24/7 kotona? Mutta älä huoli, muutama vuosi niin lapsi muuttaa pois. Sitten teillä olis turha lisäsiipi.
Rakentaminen on kallista.
Ensin pitää olla piirustukset valmiina eli piirrättää jollakin se lisäsiipi. Se maksaa.
Sitten pitää hakea rakennuslupa. Se maksaa.
Sitten löytää kunnolliset remonttimiehet, mikä ei todellakaan aina ole helppoa.
Pelkät rakennusmiehet eivät riitä. Tarvitaan myös sähköasentaja ja putkimies.
Sitten palkat näille tekijöille, kaikkine sosiaalimaksuineen.
Joten ei sitä tuosta noin vaan saa mitään remonttia tehtyä. Vaatii suunnittelua, kärsivällisyyttä ja puhdasta rahaa.
Jos on hiukankaan saamaton mies, eikä itsellä taitoa rakennusjutuissa, ja rahastakin tiukkaa tekee, niin kyllähän sellainen venyttää koko asian aloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala hoitamaan hommaa ite.Ei se anna hoitaa. Remppamiehet se lähettää takaisin eikä se anna mun rempata.
Kuka sen talon omistaa?
Vierailija kirjoitti:
Rakentaminen on kallista.
Ensin pitää olla piirustukset valmiina eli piirrättää jollakin se lisäsiipi. Se maksaa.
Sitten pitää hakea rakennuslupa. Se maksaa.
Sitten löytää kunnolliset remonttimiehet, mikä ei todellakaan aina ole helppoa.
Pelkät rakennusmiehet eivät riitä. Tarvitaan myös sähköasentaja ja putkimies.
Sitten palkat näille tekijöille, kaikkine sosiaalimaksuineen.
Joten ei sitä tuosta noin vaan saa mitään remonttia tehtyä. Vaatii suunnittelua, kärsivällisyyttä ja puhdasta rahaa.
Jos on hiukankaan saamaton mies, eikä itsellä taitoa rakennusjutuissa, ja rahastakin tiukkaa tekee, niin kyllähän sellainen venyttää koko asian aloittamista.
Eli vetkuttaa asiaa loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala hoitamaan hommaa ite.Ei se anna hoitaa. Remppamiehet se lähettää takaisin eikä se anna mun rempata.
Kuka sen talon omistaa?
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa itsepintainen mies :D onko käynyt useinkin?
Oletteko jutelleet, mistä oikeen kiikastaa?
Mitä jos maksat kokonaan omasta pussistas?
Tehän päätitte kärvistellä yhdessä vain siihen saakka, että lapsi lähtee omilleen. Ei mies viitsi panostaa kun ero tulee kumminkin ja asumiskuviot menee uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran. Ei hän suostu keskustelemaan. Vuosia sitten kun minulla oli rahaa olisin maksanut kaiken mutta ei hän silloinkaan suostunut asiaan.
Jos mies omistaa talon, niin sittenhän asia selvä - hän päättää tietenkin asiasta. Miksi ihmeessä tyydyt asumaan toisen nurkissa ja määräysvallassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies omistaa talon, niin sittenhän asia selvä - hän päättää tietenkin asiasta. Miksi ihmeessä tyydyt asumaan toisen nurkissa ja määräysvallassa?
Kai hän voisi lapsenkin takia jotain tehdä. Lapsi on pyytänyt että saisi yläkerran kuntoon ja pääsisi sinne asumaan.
Just toisessa ketjussa luvattiin ettei lapsen saaminen muuta mitään ja nyt pitäs jo lisäsiipi taloon maksaa/laittaa.
Eli muuttaako vai eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ammattivalittajalla ole rahaa maksaa mitään. Työkyvytön ollut koko ikänsä. Paitsi valittaminen täällä av:lla, sitä se jaksaa kyllä 24/7/365.
On hänellä varmaan joku syy. Ehkä hän ei silloin vielä tiennyt, että rahat ei riitäkään tai teillä ei ole voimia remontin keskellä asumiseen.