Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vilkuilet toisia naisia tai koetko ikinä kateutta esim. toisen kauniista häpyalueesta?

Vierailija
26.08.2020 |

Miehet voivat varmasti kokea peniskateutta jos kaverilla on muhkea patukka.

Entä te naiset, koetteko kateutta (salaa) toisten naisten kauniista vartaloista ja tarkemmin ottaen hyvistä rinnoista? Ehkä jopa kauniin tuuheasta häpykarvoituksesta tai sulavista häpyhuulista? Uimahallien ja kylpylöiden suihkuissa varmaan näkee yhtä ja toista?
Voisin kuvitella, että nainen jossa on harva ja suora karvoitus, kokee että sillä jolla on sievä kiharainen tumma karvoitus, on paljon viehättävämpi. Tai se kenellä on nyppyinen "posliini", katselee kateellisena sievempiä alapäitä?

Siispä, onko teillä naisilla ikinä pillu/vulva/häpykateutta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vertailee enempi rintoja. Itse en voi käsittää, kuinka joillakin naisilla on niin kauniit ja naiselliset jalkaterät että ne oikeen huokuu sitä naiseutta eikä ikinä voisi olla miehen jalat.

Vierailija
2/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös naisten kommentit siitä kokevatko he kateutta jos toisella on sopivan turpeat häpyhuulet tai esimerkiksi symmetrinen tumma ja tuuhea karvoituskolmio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on naiset tulleet sanomaan ihan pokalla että minun luomurinnat näyttää kiinteiltä ja ihanan pehmeiltä (75F), ovat kysyneet aitoutta ja että minun paljas sheivattu häpykumpu on kaunis ja ne muhkeat alahuulet on kadehdittavat kun kuulemma miehet pitävät sellaisista. Vaikken mielestäni levitellyt haaroja mutta ne näkyy hieman sivuille päin avautuen, silti roikkumatta.

Itse en ole katsellut muita naisia noin tarkkaan, joten minusta tuo oli hieman kummallista, mutta toisaalta ihan kiva kuulla :D Näin jälkeenpäin se hieman kiihottaakin.

Vierailija
4/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on naiset tulleet sanomaan ihan pokalla että minun luomurinnat näyttää kiinteiltä ja ihanan pehmeiltä (75F), ovat kysyneet aitoutta ja että minun paljas sheivattu häpykumpu on kaunis ja ne muhkeat alahuulet on kadehdittavat kun kuulemma miehet pitävät sellaisista. Vaikken mielestäni levitellyt haaroja mutta ne näkyy hieman sivuille päin avautuen, silti roikkumatta.

Itse en ole katsellut muita naisia noin tarkkaan, joten minusta tuo oli hieman kummallista, mutta toisaalta ihan kiva kuulla :D Näin jälkeenpäin se hieman kiihottaakin.

Vastasit ite omaan aloitukseen kun kukaan muu ei sitä tehnyt..

Vierailija
5/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää naisten kommentteja kiitos !

Vierailija
6/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te luulette että me toistemme häpyhuulia nähdään? Me käydään uimahallissa ihan normaalisti suihkussa, ei siellä mitään häpyhuuliesittelyä pidetä. Jos te miehet rinkirunkaatte niin älkää nyt kuvitelko että naiset tuollaista harrastaa.

Vierailija
7/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan kyllä toisten naisten pimpit aina kun vaan saan tilaisuuden, mutta en kateellisena vaan uteliaisuuttani.

Mielessäni sitten vertailen näiden naisten muita ominaisuuksia ja sitä, liittyykö tietynlainen pimppi yhteen jonkun muun ulkonäköominaisuuden kanssa (esim. olen nähnyt jo useamman ohuttukkaisen ja ruumiinrakenteeltaan keskenään samanlaisen blondin joilla myös keskenään samanlaiset, tosi sievät pimpit).

Vierailija
8/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaan kyllä toisten naisten pimpit aina kun vaan saan tilaisuuden, mutta en kateellisena vaan uteliaisuuttani.

Mielessäni sitten vertailen näiden naisten muita ominaisuuksia ja sitä, liittyykö tietynlainen pimppi yhteen jonkun muun ulkonäköominaisuuden kanssa (esim. olen nähnyt jo useamman ohuttukkaisen ja ruumiinrakenteeltaan keskenään samanlaisen blondin joilla myös keskenään samanlaiset, tosi sievät pimpit).

Miten sä sen tsekkaat? Seisaaltaan sä et näe kuin karvoitukset. Konttaatko lauteiden alla saunassa? Sä olet edelleen ap ja mies.

Vierailija
9/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä sen tsekkaat? Seisaaltaan sä et näe kuin karvoitukset. Konttaatko lauteiden alla saunassa? Sä olet edelleen ap ja mies.

Kuten kirjoitin, tsekkaan ”aina kun vaan saan tilaisuuden” eli ei kovin usein.

Välillä niitä tilanteita tulee kun näkee suoraan toisen naisen paljaaseen jalkoväliin, mutta harvemmin.

Koita nyt vaan hyväksyä, ettemme me kaikki naiset ole sellaisia sopuleita kuin sinä ja kaverisi, eli jotkut ovat myös erilaisia kuin te.

Kuinka typerä voi aikuinen nainen olla jos luulee, että kaikki maailman naiset ovat ajatusmaailmaltaan tismalleen samanlaisia keskenään?

Vierailija
10/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kirjoitin, tsekkaan ”aina kun vaan saan tilaisuuden” eli ei kovin usein.

Välillä niitä tilanteita tulee kun näkee suoraan toisen naisen paljaaseen jalkoväliin, mutta harvemmin.

Koita nyt vaan hyväksyä, ettemme me kaikki naiset ole sellaisia sopuleita kuin sinä ja kaverisi, eli jotkut ovat myös erilaisia kuin te.

Kuinka typerä voi aikuinen nainen olla jos luulee, että kaikki maailman naiset ovat ajatusmaailmaltaan tismalleen samanlaisia keskenään?

Tuollaisia tilaisuuksia ei ole itselleni tullut neljäänkymmeneen vuoteen niin sillä vaan vähän ihmettelen.

Vierailija
11/15 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun eihän naisilla ole karvoituksia enää? Jos on niin ei ainakaan siellä alhaalla eli häpyhuulet näkyy helposti ja jos ei näy niin silloin ne on pienet ja sisällä.

Vierailija
12/15 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on huvittavia nuo ap:n aloitukset. Oletkohan sinä koskaan ihan alastonta naista livenä nähnyt :D

Ei ne häpyhuulet näy, kun nainen käy uimahallissa. En tiedä kenenkään tuttavani häpyhuulista enkä välitäkään tietää! Vaikka käyn heidän kanssaan uimassa ja saunassa lähes viikoittain.

Vierailija
13/15 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs on huvittavia nuo ap:n aloitukset. Oletkohan sinä koskaan ihan alastonta naista livenä nähnyt :D

Ei ne häpyhuulet näy, kun nainen käy uimahallissa. En tiedä kenenkään tuttavani häpyhuulista enkä välitäkään tietää! Vaikka käyn heidän kanssaan uimassa ja saunassa lähes viikoittain.

Yritätkö vakavalla naamalla väittää ettette te naiset muka kulje perse pystyssä karhunkävelyä uimahalleissa? En usko!

Vierailija
14/15 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele pimppejä enkä ainakaan ole kateellinen, jos vaikka olisinkin sattumalta uimahallissa vilkaissut.

Vierailija
15/15 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin kateellinen kenenkään häpykarvoituksesta? :D Voinhan itsekin trimmata puskan juuri sellaiseksi kuin haluan.

Ainoa muissa naisissa kadehtimani asia on kaunis lantion kaari. Harvoilla on sellainen, mutta se on kaunis. Itselläni on laatikkoperse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi