Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Et varmaan halua tavata uudestaan"

Vierailija
15.09.2013 |

Totesi eräs mies ensimmäisen tapaamisen jälkeen - joo no en varmaan haluakaan. Jotenkin ärsyttävää, tuokin tyyppi olis ihan OK, jos se asenne olis vähän toisenlainen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei siis halua tavata sinua uudestaan, mutta muotoili sen nyt noin, että toivottavasti säkään et halua.

Parempia treffejä sinulle jatkossa! 

Vierailija
2/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asian muotoilee noin niin en varmaan haluaisikaan..Sais miehelläkin olla vähän itsetuntoa.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollu sitä ettei se halunnu tavata uudestaan vaan se oli sellainen alistunut "kysymys": "et varmaaankaan halua enää tavata?" Kyllä nää erottaa. Jos ei olsi halunnu tavata enää niin miksi se olis mitään aiheesta sanonu?

Vierailija
4/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään tuollaista lausahdusta.

Naiset on kamalan ilkeitä. Parempi kun varautuu jo etukäteen sadistiseen kohteluun.

Vierailija
5/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. 

Ihan sama kun mä sanoin yhdelle ääliölle, etten halua sitä tavata koska meidän päämäärät on hiukan erilaiset. Se on vailla pelkkää seksiä ja mä taas en ryhdy siihen puuhaan vieraitten miesten kanssa. Tää lassukka toteaa että eihän nyt ihan pelkkää seksiäkään ois ollut vailla, mutta osittain kuitenkin! No aijjaa. Mulle on ihan sama, tarjoaako se ensin mulle sen kynttiläillallisen ja vasta sen jälkeen kampeaa mut sänkyyn, jos sen lopullinen tavoite on kuitenkin heilutella sitä vehjettään mun onteloissa. 

Helvetti että ärsyttää. 

Vierailija
6/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisella asenteella naista saa. Minun mieheni yksinkertaisesti totesi ekojen treffien jälkeen, että moneltako nähdään huomenna, pilke silmäkulmassa. Nyt jo 12 vuotta yhteistä elämää takana.

Vierailija
7/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan kanssa jos joku sanoo "et varmaan halua nähdä enää". Se kertoo ihmisestä että on huono itsetunto ja on epävarma kaikesta. 

Vierailija
8/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 12:59"]

Ei tuollaisella asenteella naista saa. Minun mieheni yksinkertaisesti totesi ekojen treffien jälkeen, että moneltako nähdään huomenna, pilke silmäkulmassa. Nyt jo 12 vuotta yhteistä elämää takana.

[/quote]

Niin.

Tuskinpa tuo ap:n keissin mieskään on aina noin sanonut. Mutta monet naisethan harrastavat ihan huvikseen sitä, että saavat jonkun miehen kiinnostumaan ja sitten lyttäävät ihan puhdasta ilkeyttään. Kovempikin itsetunto ja -varmuus karisevat muutaman tällaisen kokemuksen jälkeen.

Eiköhän tässäkin tapauksessa ollut kyse tämänsuuntaisista kokemuksista.

Vierailija
9/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua miehen paljastavan heikkouksiaan naiselle. Samalla ihmetellään tunnevammaisia miehiä, kukkomaisia machoja ja sitä miksi meni naimisiin sen itsevarman uroon kanssa, joka on häntäheikki ja pätkii turpaan kun keljuttaa...

Vierailija
10/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Varsinais-Suomessa kysytään vieraalta, että "Et sää kahvia ota?" sen sijaan että kysyttäisiin "Otatko kahvia?". Siksi jos joku sanoisi minulle, että "et sää uurestaan tahro nährä?" niin tulkitsisin sen niin, että kysyjä haluaa nähdä minut.

Vierailija
11/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 12:19"]

Totesi eräs mies ensimmäisen tapaamisen jälkeen - joo no en varmaan haluakaan. Jotenkin ärsyttävää, tuokin tyyppi olis ihan OK, jos se asenne olis vähän toisenlainen.

[/quote]

Kysyitkö siltä mieheltä, mistä se on kotoisin? Ettei vain ollut Porista? Joku muukin länsirannikon paikkakunta voisi tulla kysymykseen. Näitä negatiivisia kysymyksiä muualta tulleena kuunnellessani tulee väkisinkin mieleeni, että onpa negatiivista porukkaa. Jotakin kulmikkuutta näissä ihmisissä joka tapauksessa on, ei voi mitään. 

Onneksi tässä ei kuitenkaan ole tapahtunut pahempaa mokaa, kun ap on itsekin sitä mieltä, että ei halua tavata. :D

Vierailija
12/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:07"]

Mä vihaan kanssa jos joku sanoo "et varmaan halua nähdä enää". Se kertoo ihmisestä että on huono itsetunto ja on epävarma kaikesta. 

[/quote]

Eli vihaat suurinta osaa naisista?

Vierailija
13/13 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:17"]

Naiset eivät halua miehen paljastavan heikkouksiaan naiselle. Samalla ihmetellään tunnevammaisia miehiä, kukkomaisia machoja ja sitä miksi meni naimisiin sen itsevarman uroon kanssa, joka on häntäheikki ja pätkii turpaan kun keljuttaa...

[/quote]

Osuit naulan kantaan. Oikeastaan omaa syytä koko juttu. Naiset halveksivat miehiä jotka osoittavat mitään heikkoutta. Sitten ne valittaa kun ne vahvat miehet pettää, kohtelee kuin paskaa ja hakkaa pitkit seiniä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi