Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ikinä mene ilman meikkiä töihin!

Vierailija
15.09.2013 |

Just. Kun en ole rakauspahoinvoinnin takia jaksanut viime aikoina meikata töihin, nin joka päivä useampi työkaveri on sanonut miten näytän "huonolta", "kurjalta" tai jopa "paskalta". Ehkä luulevat kommentoivansa sitä, miten pahoinvointi näkyy naamasta, mutta ei se nyt niin paljon voi näkyä, vaan kyse on juuri meikkaamattomuudesta, eli miltä oikeasti näytän. Onpa helvetin masentavaa. Nyt kun saikun jölkeen palaan tod näk huomenna töihin, on pakko jaksaa laittaa pakkelit naamaan, tai taas sataa haukkuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on haukuiksi tarkoitettu. Myötätuntoa osoittanevat hieman oudoilla sanoilla toki.

Vierailija
2/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pahoinvointisi on niin pahaa, että olet ollut saikulla, niin todellakin luulisi huonovointisuuden näkyvän naamasta (meikillä tai ilman). Omat työkaverini ainakin olivat huolissaan minusta jo rv4:lla kun olin niin huonon näköinen. Olivat kuulemma selän takana miettineet mikä on vialla ennen kuin tunnustin raskauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukka, sinä olet nyt ymmärtänyt työkavereitten kommentit aivan väärin. Ei ne sinua millään tavalla HAUKU!

Ne vaan ovat huomanneet huonovointisuutesi ja ilmeisesti raskautesi ja ennakoivat tulevaa, ottavat osaa.

Hanki itsetunto, sillä pienen lapsen äitinä voi tulla vielä monta päivää, jolloin et jaksa/viitsi/ehdi/välitä meikata.  Silloin on parempi, jos ei pidä haukkumisena sitä, että valvominen ja väsyminen näkyy ulkonäössä.

Vierailija
4/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole ehtinyt meikata töihin aika moni kommentoi että olen väsyneen näköinen. Ja en laita muutenkaan mitään pakkelia mutta kyllä meikin kanssa vaan näyttää pirteämmältä.

Vierailija
5/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:50"]

Voi raukka, sinä olet nyt ymmärtänyt työkavereitten kommentit aivan väärin. Ei ne sinua millään tavalla HAUKU!

Ne vaan ovat huomanneet huonovointisuutesi ja ilmeisesti raskautesi ja ennakoivat tulevaa, ottavat osaa.

Hanki itsetunto, sillä pienen lapsen äitinä voi tulla vielä monta päivää, jolloin et jaksa/viitsi/ehdi/välitä meikata.  Silloin on parempi, jos ei pidä haukkumisena sitä, että valvominen ja väsyminen näkyy ulkonäössä.

[/quote]

En mä koe että ne tahallaan olisivat haukkuneet, tuskin ovat tajunneet, ettei mulla ole meikkiä tavalliseen tapaan. Mulla nimittäin OLI kuitenkin mustat silmänaluset peitetty (tai siis yritetty peittää), kuten myös finnit ja punaiset nenänpielet. Kulmakynääkin oli. Poskipunan, rajauksen ja ripsivärin jätin pois.

Kyseessä ei ole esikoisen odotus, tiedän kyllä että laittautuminen jää vauvan kanssa vähemälle. Mutta eipä sen näköisenä tartte mennä minnekään, missä ulkonäköäni kommentoidaan.

ap

Vierailija
6/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mullekaan tulisi edes mieleen mennä ilman perusmeikkaamista töihin, meikkivoide, puuteri, kulma ym. Näytän kamalalta ilman meikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi