Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua Boston Robia.

Vierailija
14.09.2013 |

Väittää, että pelasi tällä kertaa erilailla. Paskat sanon minä, samanlainen selkään puukottaja ja manipuloija se tälläkin kerralla oli.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kannatti näköjään kun voittaa tän...

Vierailija
2/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en tajua noita hännystelijöitä (Natalie ja Philip).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasi nerokkaasti ja ansaitsi voiton. Pelin henkeen kuuluu tietynlainen juonittelu ja selkään puukottaminen. 

Vierailija
4/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rob oli ihan paras ja loistavalla taktiikalla vei voiton kotiin täysin ansaitusti!!

Vierailija
5/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taktiikan paras puoli oli ottaa täysin outo ja täysin sylikoira mukaan finaaliin = varma voitto

Vierailija
6/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin nämä muut: Rob ansaitsi voiton. Kusipäisyys on pelin luonne, rakennettu sisään tuohon että pitää taktikoida ja pudottaa toisaalta liian vahvat kilpailijat mutta pitää varsinkin erillisten heimojen aikana mukana riittävästi vahvoja että haasteita voitetaan. Rob pelasi kuten tuollaista peliä pitääkin pelata. Ei hän todennäköisesti ihmisenä mikään kusipää ole.

Vierailija
7/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se katsomossa ollut nainen se Amber (vai mikä se nyt oli) jonka löysi jostain Selviytyjistä, vai onko löytänyt uuden jonka kanssa tehnyt lapsia?

Vierailija
8/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boston Rob vetosi tuomaristoon perinteisellä "Haluan tarjota paremman elämän vaimolleni ja lapselleni." Vittu mikä kusipää, mihin se sitä voittomiljoonaa tarvii, eikö vaimon voittama miljoona riitä vai? Tarviiko yhellä perheellä olla 2 miljoonaa jotta elämä olisi tarpeeksi hyvää?

Vierailija
9/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boston Rob on paras!

Vierailija
10/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Rob vaan pelas parhaiten, joten ansaitsee voittonsa, kyllähän se on varmaan vähän syönyt miestä kun vaimo otti voiton kerralla, ja on tähän asti elättänyt perheen, siitähän on jo pitkä aika, ei kai se yks miljoona loppuikää riitä.

Vierailija
11/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:29"]

Boston Rob vetosi tuomaristoon perinteisellä "Haluan tarjota paremman elämän vaimolleni ja lapselleni." Vittu mikä kusipää, mihin se sitä voittomiljoonaa tarvii, eikö vaimon voittama miljoona riitä vai? Tarviiko yhellä perheellä olla 2 miljoonaa jotta elämä olisi tarpeeksi hyvää?

[/quote] His and Hers million.

Vierailija
12/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:13"]

Kyllä se Rob vaan pelas parhaiten, joten ansaitsee voittonsa, kyllähän se on varmaan vähän syönyt miestä kun vaimo otti voiton kerralla, ja on tähän asti elättänyt perheen, siitähän on jo pitkä aika, ei kai se yks miljoona loppuikää riitä.

[/quote]Robhan itse petasi voiton vaimolleen, joten tuskin se on miestä syönyt.

Vierailija
13/14 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla varmaan kiukuttaisi jos elaisivat niinkuin suomalaiset pariskunnat. Amberilla miljoona "minun rahoja", Robilla ei mitaan. Hah!

Vierailija
14/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan oikeasti ymmärrä Selviytyjissä sitä kilpailijoiden narinaa selkäänpuukottamisesta ja moraalista. Luulisi jo noin 22 esityskauden jälkeen porukalle selvinnee mistä on kyse, mut ei. Rob ansaitsi voittonsa täydellisellä suunnitelmalla, jossa kaikki muut ihmiset olivat vain helposti pelattavia pelin osia. Kukaan ei pistänyt kampoihin :) Pölkkypäitä koko porukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi