Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalea testiviiva, OLENKO RASKAANA?

Vierailija
14.09.2013 |

Tein juuri toistamiseen raskaustestin, aiemman haalean positiivisen  testiviivan jälkeen 48 tunnin kuluttua, kuten ohjeessa käskettiin. Viiva on edelleen haalea :o selvästi vaaleampi kun testin onnistumisviiva.. Testin pakkausseloste käskee vain tehdä uutta testiä 48h:n jälkeen. Onkohan vaiko eikö? Kokemuksia? Malta oottaa kun ensimmäistä yritetty jo niiiiiin kauan <3

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testiviivaan tulee yhtään väriä, on tulos positiivinen. Onnea!

Vierailija
2/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on kaksi viivaa, olet raskaana! Ei sen testiviivan tarvitse olla yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mulla kaikkien kolmen lapsen kohdalla olen tehnyt positiivisen raskaustestin, jossa testiviiva oli vaaleampi kuin kontrolli.

Onnea! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat testin "onnistumisviivalla"? niitä saman testin kahta viivaa ei pidä vertailla keskenään, siis sitä kontrolliviivaa ja testiviivaa. Mut jos seuraavan testin testiviiva on heikompi kuin ekana tehdyn, oisin vähän huolissani.

Vierailija
4/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuoret tekee tota myös

Vierailija
5/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kohdunulkoinen antoi haalean viivan.

Vierailija
6/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:05"]

Vaihdevuoret tekee tota myös

[/quote]

No toivottavasti nyt ei vielä tulis.. reps! :D

Vierailija
7/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molemmista tullut haaleat viivat, ekan kanssa ei tummunu kun testasin muutaman kerran kun oli vain aina yhtä ihanaa nähdä se toinen viiva =)

Vierailija
8/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl haleekin viiva on positiivinen, se johtuu vain siitä ettei raskaushormonia(istukkahormonia) ole kehittynyt kovin paljon, mutta sitä hormonia ei tule, jossei ole raskaana. Kerran kaveri onnistui luulemaan sitä "viivan paikkaa" haaleaksi, mutta jos siis se on yhtään väriä muuttanut olet raskaana, Onnea :)

Vierailija
9/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Olen kyllä vähän aikasessa tässä tolskannutkin, pari päivää vasta menkat myöhässä.. Ei vaan oo kärsivällisyyttä :D 

Vierailija
10/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ en oo koskaan saaanu ku haaleita viivoja ja silti on kolme lasta. Yks keskenmeno/tuulimuna on ja silloin testi oli positiivinen vasta kun kuukautiset oli viikonnmyöhässä. i niitten värien voimakkuutta oo tarkotus vertailla. Ohjeessa sanotaan vaan että jos 5-10min kohdalla tulee erittäin haalea viiva on syytä testata parin päivän päästä uudelleen. Jos siinä on viiva 5min kohdalla niin ei tarvi enää testata

Tai oommä itseasiasissa saanu joskus kontrolliviivan paksuisen testin. kun testasin huvikseen joskus rv20 kaappiin unohtuneellamtestillä. 

Vierailija
11/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Taidan siis kiljasta ja alkaa fiilisteleen ja lesottaan tuolle miehenmörrikälle ihan kunnolla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi