Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelija: typerin asia, josta asiakas on valittanut?

Vierailija
25.08.2020 |

Voi olla omalle kohdalle sattunut tai työkaverille.

Asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa, jossa työskentelin, kävi silloin tällöin mies, joka haisi todella pahalle. Miehestä ei muuten ollut mitään häiriötä, mutta haju oli kieltämättä jäätävä. Kerran eräs turkisrouva tuli kassalle valittamaan miehen hajusta ja vaatimaan toimenpiteitä. Valitettavasti jouduin toteamaan rouvalle, että ketään ei voi heittää kaupasta ulos pelkän hajun takia.

Vierailija
2/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DVD ei toiminut asiakkaan CD-soittimessa. Yritti kaiketi sillä katsoa elokuvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko: Miksi teillä ei myydä suomalaisia banaaneja

Vierailija
4/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaalla oli kaksi esinettä kädessään ja ei suostunut pistämään niitä itse kassiin vaan vaati minua pakkaamaan ne vihaisena. No otin ne kädestä ja pistin kassiin :D  Siis aluksi oli niin kaukana etten mitenkään ylettynyt vaan ojensin kassin ja sanoin pistä tuonne..

Vierailija
5/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköt poikki ja huutaminen ja haukkuminen minulle, aspalle siitä. Oli jättänyt sähkölaskut maksamatta kolmelta kuukaudelta....

Vierailija
6/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin, onko asiakkaalla kanta-asiakaskorttia, täysin asiallisesti puhunut ja rauhallisen oloinen asiakas alkoi pauhata minulle siitä, miten epäreilusti Finnair kohtelee työntekijöitään. Vaati minua tekemään asialle jotain. En ollut Finnairilla töissä eikä työpaikkani liittynyt mitenkään lentoalaan. Oli aika pöllämystynyt olo sen kohtaamisen jälkeen. 

Vierailija
7/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköt poikki ja huutaminen ja haukkuminen minulle, aspalle siitä. Oli jättänyt sähkölaskut maksamatta kolmelta kuukaudelta....

Tuttua myös puhelin- ja nettiliittymien kanssa. "Jos ei tämä heti aukea niin vaihdan operaattoria"

Oi, tee se.

Vierailija
8/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko-ottelun lipunmyynnissä asiakas vaati vakavissaan rahoja takaisin, kun hänen suosikkijoukkueensa oli hävinnyt ottelun. Luulin ensin, että vitsaili ja naureskelin asialle. Raivostui siitä kunnolla. 

Vierailija
9/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko-ottelun lipunmyynnissä asiakas vaati vakavissaan rahoja takaisin, kun hänen suosikkijoukkueensa oli hävinnyt ottelun. Luulin ensin, että vitsaili ja naureskelin asialle. Raivostui siitä kunnolla. 

Avohoitotapaus. Noihin aina välillä törmää.

Minulta alkoi joskus edellisen taantuman aikaan joku kiinteistövälittäjä raivokkaasti tinkiä tarjoustuotteesta, ja vetosi että kun on taantuma niin ”ei teilläkään kauppa käy”.

Sanoin että kauppa käy kuin siimaa, naurahdin päälle, ja lupasin pyöristää muutaman euron alaspäin. Rouva flippasi ihan kokonaan ja ryntäsi ulos.

No, kai sillä oli joku henkilökohtainen lama. 🤷🏼‍♂️

Vierailija
10/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin henk.koht. avustaja ja asiakas valitti, että keitän liian kuumaa kahvia. Oli hänen oma keittimensä tietenkin. Ei, ei ollut liian vahvaa, vaan kuumaa.

Vierailija
11/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin henk.koht. avustaja ja asiakas valitti, että keitän liian kuumaa kahvia. Oli hänen oma keittimensä tietenkin. Ei, ei ollut liian vahvaa, vaan kuumaa.

Onneksi tuo on helppo ratkaista. Loraus kylmää vettä joukkoon ja kuumuus poistuu. t. toinen avustaja, jonka avustettavalla vaatimukset välillä samaa luokkaa 

Vierailija
12/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo on helppo ratkaista. Loraus kylmää vettä joukkoon ja kuumuus poistuu. t. toinen avustaja, jonka avustettavalla vaatimukset välillä samaa luokkaa 

Kyllä, näin teinkin, mutta olihan tuo nyt naurettava valitus.

Vierailija
14/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on huomannut kaupassa rikkinäisen tuotteen, tajunnut että se on rikki mutta silti ostanut. Kotiin päästyään soittaa asiakaspalveluumme ja valittaa, kuinka hän on pettynyt tuotteeseemme ja vaatii hyvitystä. 

Okei, kuka pakotti ostamaan tuotteen jos se oli rikki? Toki olisimme antaneet hyvityksen kaupalle, jos olisit ilmoittanut henkilökunnalle, että tuote on viallinen. Tai sinulle jos et olisi huomannut jo kaupassa että siinä on vikaa.  Kyseessä särkyvää tavaraa joka on voinut hajota matkalla meiltä tukulle tai tukusta kauppaan. Emme lähetä rikkinäistä tavaraa huvin tai kiusan vuoksi.

Mistä tiedän, että asiakas oli huomannut tuotteen olevan rikki jo kaupassa? Kertoi sen ihan itse soittaessaan ja valittaessaan. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
15/15 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on huomannut kaupassa rikkinäisen tuotteen, tajunnut että se on rikki mutta silti ostanut. Kotiin päästyään soittaa asiakaspalveluumme ja valittaa, kuinka hän on pettynyt tuotteeseemme ja vaatii hyvitystä. 

Okei, kuka pakotti ostamaan tuotteen jos se oli rikki? Toki olisimme antaneet hyvityksen kaupalle, jos olisit ilmoittanut henkilökunnalle, että tuote on viallinen. Tai sinulle jos et olisi huomannut jo kaupassa että siinä on vikaa.  Kyseessä särkyvää tavaraa joka on voinut hajota matkalla meiltä tukulle tai tukusta kauppaan. Emme lähetä rikkinäistä tavaraa huvin tai kiusan vuoksi.

Mistä tiedän, että asiakas oli huomannut tuotteen olevan rikki jo kaupassa? Kertoi sen ihan itse soittaessaan ja valittaessaan. Ei voi ymmärtää.

Sanotaan nyt vielä että asiakas sai korvauksen. Eipä se muutama euro merkkaa mitään mutta järki käteen ja valot päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä