Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menen pihalle, niin naapuri juttelee aidan yli

Vierailija
29.06.2023 |

Mitä teen, kun en jaksaisi sitä? Olen introvertti, ja haluaisin pitää sosiaaliset kontaktit minimissään, koska työn kautta joudun jatkuvasti olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Pihalla olisi kiva olla rauhassa, mutta en voi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lähestymiskielto naapurillesi.

Vierailija
2/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nazitervehdys niin eiköhän häivy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele iloisesti pari minuuttia, sitten vedä kuulokkeet tai kuulosuojaimet korville ja sano: Oli kiva jutella, nyt pitää kuunnella tää yksi podcast/kirja tenttiä/töitä varten. Moikka!

Ja poistut tekemään sitä mitä halusitkin, kuulokkeet korvilla.

Vierailija
4/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan AP:n fiilikset. Minä myin lopulta asuntoni, kun naapurin äijä roikkui aidalla heti, kun oven avasin.

Vierailija
5/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta! Olen taas vähän onnellisempi kerrostalossa kuin olisin rivarissa tai sellaisessa surkean pienen pihan ok-talossa, etttä naapuri näkee milloin olen pihalla.

Vierailija
6/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuulokkeet korville ja ole kuuntelevinasi jotain. Moikkaat vain hymyllä ja pään nyökäytyksellä ja palaat puuhiisi etkä enää katso päin. Älä vastaa mihinkään, älä ole kuulevinasi.

Vierailija
7/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tim the toolman

Vierailija
8/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä villasukka ole pelkkä talvi-ajan sukka vaan kyllä monet käyttää myös kesäisin villasukkia ehkä ne joidenkin mielestä ovat vain mukavat jaloissa riippumatta onko talvi-syksy-kesä tai mitä ajankohtaa eletetään.

Vierailija
9/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan puhuisivatkin mutta nykyisin huutavat tupakoinnista ja pihanlannotuksesta ja vielä siitä etten hoida tarpeeksi pihaa. Siis niinku kumpi?

Vierailija
10/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hommaa itsellensä friikin maineen niin saa kyllä olla rauhassa,tämän olen ainakin itselläni toimivan ei se kyllä ole mitenkään tarkoituksen mukaista ollut.

Vierailija
11/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä villasukka ole pelkkä talvi-ajan sukka vaan kyllä monet käyttää myös kesäisin villasukkia ehkä ne joidenkin mielestä ovat vain mukavat jaloissa riippumatta onko talvi-syksy-kesä tai mitä ajankohtaa eletetään.

Tuosta asiasta tuli naapurin kanssa kova vääntö. Ei ole enää jutellut aidan yli.

Vierailija
12/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puska aidanviejreen peittämään näkyvyyttä.

Vierailija
13/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat jutella naapurille, että eikö olisi mukavampi jos pihojen välillä olisi korkeampi aita.

Vierailija
15/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi korkeat aidat tai pensaat.

Vierailija
16/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystytä aidan viereen 2m korkea väliaikainen pressuseinä. Ehkä tajuaa vihjeen, ehkä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi