Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette tänään.

Vierailija
14.09.2013 |

kotona vai baariin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuimme puolille päivin ja lähdimme kaupungille kävelemään. Poikkesimme kahvilaan lukemaan ja keskustelemaan ja palasimme päämäärättömän kävelyn jälkeen valmiiksi jo siistiin kotiimme kokkailemaan kaikessa rauhassa. Illalla tapaamme yhteisen hyvän ystävän viinilasillisen äärellä ja viivymme niin kauan kuin huvittaa.

Tällaista lapsettoman pariskunnan sisällötöntä elämää täällä. :)

Vierailija
2/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän kohta saunan. Saunan jälkeen keittelen hyvät saunakahvit ja illan mittaan katselen telkkaa, edellyttäen että sieltä tulee jotain katsomista. Jos ei, niin sitten lueskelen, historiallinen romaani kesken. Siinäpä tärkeimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona laitetaan ruokaa, ja maistetaan viiniä, kunhan saadaan pihahommat tehtyä.

Vierailija
4/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mies tenniksessä, minä kävin kampaajalla, lapset meni just ulos. Ruokakauppaan pitäisi vielä mennä, mutta evvk. Olen niin ahdistunut elämästäni että kuolemakin pyörii mielessä. Että baariinpa joo.

Vierailija
5/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin näin jätettynä naisena lähteä tänään ekan kerran yöelämään

Vierailija
6/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit la-hommat, lapset pihalla ja kavereilla. Illalla mies on kotona lasten kanssa, minä lähden kylään ystävättären luo, jota en ole nähnyt muutamaan kuukauteen. 

Vierailija
7/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Päivän pihahommat on tehty, joten kohta alan kuorimaan ja pilkkomaan kasviksia kanakasvispataan.

Vierailija
8/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos ohjetta kys pataan?

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:10"]

Sama täällä. Päivän pihahommat on tehty, joten kohta alan kuorimaan ja pilkkomaan kasviksia kanakasvispataan.

[/quote]

Vierailija
9/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pihahommia teitte tänään? Me asumme pk-seudulla ja ainoa, mitä vois tehdä on leikata nurmikkoa. Kesäkukat kukoistaa eikä lehtiäkään ole vielä tippunut nimeksikään...

Mä olin tänään lasten kanssa vähän shoppailemassa. Äsken otin aurinkoa ja kuuntelin musiikkia, lapset ovat kavereiden kanssa jossain ulkona. Parin tunnin kuluttua alan valmistella päivällistä ja 18.30 katsotaan Suomi-Espanja korisottelua. Sen jälkeen saunaan ja ehkä vielä joku leffa, jos jaksaa.

Vierailija
10/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juon viinaa ja kun mies tulee himaan nussin sitä ja vaadin seksuaalisia suorituksia. 

Vierailija
11/11 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä.

Mies laittaa lasten ja vanhempiensa kanssa paikkoja syksy/talvikuntoon ja minä niiskutan flunssaisena sohvalla. Hitto kun en tullut jo eilen kipeäksi, olisin jäänyt kotiin sairastamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi