Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päiväsi meni?

Vierailija
25.08.2020 |

Olin vaan kotona tietokoneen ruudun ääressä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Olin koulussa, sit menin Elisa Shopitiin ostamaan vihdoin modeemin ja nettiyhteyden kotiin, ettei pidä jakaa puhelimesta. Myyjä oli hyvä ja lisäksi lähti mukaan elisa viihde. No sitä en saanut toimimaan, mutta muuten meni päivä hyvin. Nyt ootan että alkaa Harry Potter elokuva tvstä.

Vierailija
2/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli kiire, mutta se unohtui kävelyllä auringonpaisteessa. Sitten illallinen, telkkarin katselua ja netissäroikkumista. Normaali arkipäivä.

Huomenna on onneksi etätyöpäivä, että ehdin tehdä rästissä olevat paperityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä, kaupassa ja niin poispäin. Tietokoneen ääressäkin vietin ja vietän aikaa.

Vierailija
4/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä meni oikein hyvin. Olin vapaalla. Aamulla kävin labratesteissä, olin paastonnut 12 tuntia joten aamiainen maistui erityisen hyvältä. Iltapäivällä oli gynekologi ja sitten hamnaslääkäri. Rutiinitarkastuksia molemmat ja kaikki oli okei. Sen jälkeen söin ravintolassa tosi hyvää kantarellirisottoa. Sen jälkeen kävin manikyyrissä. Ja nyt istun leffateatterissa ja odotan että elokuva alkaa klo 21. Päivä oli toimelias ja onnistunut.

Vierailija
5/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tavallista!

Vierailija
6/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin karmaa kävelylenkillä. Taidan vielä lähteä etsimään ennen kuin tulee pimeä.

Vierailija
7/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä 6.40-14.20 sit hammaslääkäriin. Kotiin, ruokaa, kauppaan, kotiin, pyykkien viikkausta, pari lasillista viiniä samalla kun juorusin parin työkaverin kanssa, suihkuun ja nyt löhöön sohvalla suolapähkinäkippo sylissä. Väsyttää. Kohta hammaspesulle ja nukkumaan. Huomenna 9-17 vuoro joten sais nukkua klo 8 asti mut herään varmaan taas ennen kuutta.

Vierailija
8/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielenhuollossa. Siellä kävin tunnin rupattelemassa ongelmistani.

Vierailija
9/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla rutiinilla kuin on mennyt kesäkuusta asti. Nukuin n. 10:een,  söin aamupalan 12:n aikaan, touhuilin kaikkea pientä ja istuskelin, palstailin, katselin telkkaa, luin lehtiä. Söin taas neljän aikaa ja äsken yhden appelsiinin. Lähetin tytön hakemaan kaupasta jäätelöä.  Olen saikulla, niin ei kauhesti mitään jaksa.

Vierailija
10/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Aamupäivällä rokotin possuja ja iltapäivällä painepesuroin karsinoita. Päivällä ehdin laittamaan ruuan ja pesemään koneellisen pyykkiä. Töiden jälkeen kävin suihkussa, söin ja kohta menen nukkumaan.

Vierailija
11/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhon raosta naapureita kyylätessä ja päiväkaljoilla pistäytyessä

🤯

Vierailija
12/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meni tosi kivasti, kunnes törmäsin mun ex mieheen kaupassa..

meni monta tuntia että sain olon rauhalliseksi. Se pettäjä! Että inhotti nähdä sitä rottaa monen vuoden jälkeen.