Huomaatteko töissä, jos kollega on ihastunut toiseen kollegaan?
Onko kiusallista huomata tällaista peliä kahden ihmisen välillä? Varsinkin jos toinen on tiedettävästi varattu.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, eleistä, kehonkielestä, ilmeistä ja ilmiselvästä vaivaantuneisuudesta mitä kahden välillä voi vaan olla. Esimerkiksi puhutaan koko ajan toisesta ja ylistetään samalla yms. lässynläätä, mikä ei varsinaisesti liity edes duuneihin. Molemmat punastelee, takeltee sanoissaan ja tuijottavat toisiaan hypnoottisesti lautasen kokoisilla silmillä pieni hymynkare huulilla. Myös ääni madaltuu tai muuttuu hiljaisemmaksi normaalista. Sitä on itse asiassa hauska seurailla vierestä, popparit esiin : )
Tai toinen vaihtoehto, että nämä kaksi suorastaan välttelee toisiaan liioitellusti. Sekin on huomiota herättävä piirre. Kaikkien muiden kanssa ollaan ihan luontevasti tekemisissä
Jos toinen on varattu, niin seuraan myötähäpeää tuntien. Muuten en juuri ajatuksiani näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, eleistä, kehonkielestä, ilmeistä ja ilmiselvästä vaivaantuneisuudesta mitä kahden välillä voi vaan olla. Esimerkiksi puhutaan koko ajan toisesta ja ylistetään samalla yms. lässynläätä, mikä ei varsinaisesti liity edes duuneihin. Molemmat punastelee, takeltee sanoissaan ja tuijottavat toisiaan hypnoottisesti lautasen kokoisilla silmillä pieni hymynkare huulilla. Myös ääni madaltuu tai muuttuu hiljaisemmaksi normaalista. Sitä on itse asiassa hauska seurailla vierestä, popparit esiin : )
Tai toinen vaihtoehto, että nämä kaksi suorastaan välttelee toisiaan liioitellusti. Sekin on huomiota herättävä piirre. Kaikkien muiden kanssa ollaan ihan luontevasti tekemisissä
Tämä viimeinen ennen muuta ;D. Tästä huomannut joidenkin sutinoita.
Minulla ja salarakkaallani oli suhde töissä vuoden ajan (hän lähti sitten toiseen työpaikkaan) ja kukaan ei huomannut mitään. Osasimme kyllä jo heti sopia, että ei mitään kosketteluja, katseita tms. Meillä auttoi myös se ettemme olleet koko ajan samassa työpisteessä ja muutenkin olimme hyvin epäyhteensopiva pari. Tähän tulee varmaan monta väitöstä, että kyllä teidät huomattiin, mutta sen tarkemmin kertomatta, TIEDÄN ettei kukaan tiennyt.
Kyllä sen huomaa. Tosi kiusallista olla samassa palaverissa kun kaksi ihmistä flirttailee estottomasti toisilleen. Heille varmasti tilanne, jossa ympäristö ja muut ihmiset unohtuu, katseet lukkiutuu ja kipinät lentelee. Mutta me muut valitettavasti ollaan siellä myös ja olisi kiva käyttää se palaveriaika niihin työasioihin eikä kuunnella teidän sivuraiteille menevää flirtti nokittelua. Ja sekin on kiusallista jos huomaat jonkun työkaverin kiihottuvan.. Voitte kuvitella miten turhauttavaa on yrittää selittää mitään työasiaa kun tietää että joidenkin ajatukset on hieman eri asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa sen. Kiusallista se on jos sen tietää olevan yhdensuuntaista.
Mitä kiusallista on tunteissa?
Miksi kiusallista? Eikai tunteissa mitään pahaa ole. Hauskaahan se on sivusta seurata.
Ootte säälittäviä. Itse olen aina kammonnut näitä työpaikan ällöjuorumummoja, jotka näkee katseeita ja romanssia joka paikassa X( yök. Että te jaksatte.
Onko vaihdevuodet noin kamalaa, että pitää keksiä ilkeitä juoruja muista?
Mun mielestä tuo on työpaikkakiusaamista.
Ihmiset huomaavat ne ihastukset, jotka huomaavat, ja eivät huomaa niitä ihastuksia, joita eivät huomaa.
Kysymykseen on siis mahdotonta vastata. Kukaanhan ei voi tietää, kuinka monta ihastusta on jäänyt huomaamatta.
Kyllä on huomattu, mutta ei kuulu mulle. Lähtevät muka eri aikaan lounaalle ja käyvät panemassa läheisessä hotellissa. Heidät on siis nähnyt menevän sinne, mutta kyllä tämä arvattiin jo ilman todistuksia. Vuosikausia on jo jatkunut tämä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja salarakkaallani oli suhde töissä vuoden ajan (hän lähti sitten toiseen työpaikkaan) ja kukaan ei huomannut mitään. Osasimme kyllä jo heti sopia, että ei mitään kosketteluja, katseita tms. Meillä auttoi myös se ettemme olleet koko ajan samassa työpisteessä ja muutenkin olimme hyvin epäyhteensopiva pari. Tähän tulee varmaan monta väitöstä, että kyllä teidät huomattiin, mutta sen tarkemmin kertomatta, TIEDÄN ettei kukaan tiennyt.
No kyllä tiesi, mutta kukaan ei vaan sanonut mitään. Ei vaan kiinnosta toisen salasuhteet ja viitsisi siihen mitenkään reagoida. Miten muka tiedät ettei kukaan tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tiesi, mutta kukaan ei vaan sanonut mitään. Ei vaan kiinnosta toisen salasuhteet ja viitsisi siihen mitenkään reagoida. Miten muka tiedät ettei kukaan tiennyt?
Joo en minä ole edes kertonut työkavereilleni, jos olen tajunnut tällaisen asian. Olen pitänyt asian ihan omana tietona.
Kyllä muuten huomaa. On hauskaa seurata vierestä kuinka näiden kahden välillä kipinät sinkoilee ja kuvittelevat ettei kukaan huomaa mitään. Ja me muut ollaan huomattu jo pari kuukautta sitten. Onpahan kahvitauolle puheenaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Noloa juoruta esimiehelle :D
Yhyy Sirpa on ihastunut Penaan. Ota ne puhutteluun!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja lähes kaikki muutkin huomaa! Ja kyllä, on kiusallista. Ja kyllä, vielä kiusallisempaa on jos tietää että se toinen osapuoli on sarjapokaaja ja työpaikan uusi työntekijä siitä tietämättä lähtee tähän ainutlaatuiseen mahdollisuuteen mukaan mutta kaikki on asiasta hiljaa koska jokainen tekee mitä lystää.
Ja vanhat heilat ja kateelliset jotka eivät ole apajille päässeet mököttää kateellisina tai tympääntyneinä tai naureskelee kiusaantuneena. Tai varatun heila kuvittelee että kaikki haluaa tuon saaliin viedä ja alkaa myrkyttää ilmapiiriä mustasukkaisena.
Tai sitten on muuten vaan useampi jonossa ja sitä sitten puidaan rivien välistä että kuka tuon nyt saa.
Ja sitten on se yksi joka ei tajua mitään ja aiheuttaa koomisia tilanteita menemällä kiusallisiin tilanteisiin hämmentämään tajuamattaan.
Mä taidan olla se yksi, joka ei tajua mitään, kun en alkuunkaan tunnista kuvaustasi.
Huomaan. Mikäs siinä, hyvä pari olisivat. Poistun monesti paikalta, että saavat vähän kahdenkeskeistä aikaa.
Huomataan, ei ole kiusallista vaan tavallaan slpöä kun ne luulee ettei muut tiedä. Niitä on sitten hyvä kiusotella ihan ilman syytäkin eli "katositte samaan aikaa pikkujouluista" vaikka todellisuudessa he lähtivät tarkoituksella hyvinkin eri aikaan.
tuon vuoksi kannattaa molempien olla parisuhteessa tahoiltaan. Ei pääse syntymään tilannetta jossa toinen toimii whistleblowerina vaan mahdollinen erokin tapahtuu yhteisymmärryksessä.
Huomaa sen. Kiusallista se on jos sen tietää olevan yhdensuuntaista.